Ahad, Februari 26, 2017

Alahai!!! Ke mana la Si Mahfuz Bean ni nak pergi sekiranya dia keluar dari PAS gamaknya ya? Nampak gayanya, takde peluang dah Si Mahfuz Bean tu nak jadi wakil rakyat Pokok Sena.

Dek kerana kelantangan mulut dan pengkhianatan yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu terhadap PAS semakin menyerlah membuatkan ahli PAS dikawasan Parlimen dia sendiri pun nak muak.

Mungkin disebabkan itu mereka tampil membuat desakan agar Si Mahfuz Bean yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena tu mengambil tindakan berani dan meninggalkan parti secara terhormat.
"Dia cakap janganlah retorik, sebenarnya dia bertopeng saja, walau dia anggota pimpinan dan bekas pimpinan parti, syarat ahli mesti mematuhi perlembagaan PAS dan mestilah mengikut arahan parti dari semasa ke semasa.
"Sebagai anggota parlimen yang menang kerana kerja keras peringkat kawasan dan cawangan, dia sepatutnya patuh pada keputusan parti. Sepatutnya pemimpin yang tiada integriti tidak layak duduk dalam PAS," tegas pemimpin PAS Pokok Sena itu.
Kenyataan itu dibuat selepas Si Mahfuz Bean tu kerap kali menyatakan pendirian yang jelas bertentangan dengan perlembagaan parti serta dilihat lebih cenderung menyokong parti Musuh.

Cuma IRONIKnya, Si Mahfuz Bean tu sebelum ini sering kali mendabik dada mendakwa dia bersuara mewakili ahli PAS diperingkat akar umbi yang tak puas hati terhadap kepimpinan parti.

Tapi, kalau dah orang dikawasan dia sendiri pun menyampah dengan Pengkhianatan yang telah dilakukannya selama hari ini, Si Mahfuz Bean tu sebenarnya bersuara bagi pihak siapa?

Dalam masa yang sama, kepimpinan PAS Pokok Sena juga turut mendedahkan sifat tidak bertanggungjawab Mahfuz Bean sejak dia meletakkan jawatan sebagai Yang DiPertua Kawasan.

Katanya, walaupun "tempoh berehat" yang minta oleh Si Mahfuz Bean tu telah tamat, namun Ahli Parlimen Pokok Sena itu tidak melaksanakan tugasnya sebagai YDP Kawasan tersebut.

Hakikatnya cukup jelas. Si Mahfuz Bean tu kalau tak nak keluar dari PAS pun, belum tentu selepas ini dia akan menjadi calon bagi mewakili PAS dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Jadi, adalah lebih baik dia ambik tindakan yang sewajarnya dan meninggalkan PAS sementara dia masih ada masa. Nak harapkan dia keluar bagi menjaga kemaluan diri dia sendiri, memang tidak la. Si Mahfuz Bean ni bukannya ada maruah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Jangan jadi transgender Mahfuz bean. Kena lah decide nak jadi jantan atau betina. Kalau pilih jantan tapi perangai betina, itu pondan nama nya. Kalau pilih betina tapi perangai jantan, itu bapok atau jenis terbaharu "pen-kid".

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping