Ahad, Februari 26, 2017

Huh! Memang dasar haramjadah sungguh Si Din Pudu ni. Sampai hati dia menghina Allahyarham Nik Aziz hanya semata - mata kerana dia nak menyindir Himpunan Ungu anjuran PAS?

Dari kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu ni, nampak sangat yang dia memang selama hari ini tidak pernah menghormati Bekas Musryidul Am PAS tu, walaupun pada ketika Allahyarham masih hidup.

Walaupun ianya ringkas, kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu itu jelas satu tindakan cuba nak memperlekehkan kuliah yang dianjurkan oleh bekas Mursyidul Am PAS itu selama hari ini.

Si Din Pudu tu cuba nak memberikan persamaan diantara Himpunan Ungu anjuran PAS dengan kuliah yang pernah diadakan oleh Allahyarham bekas Menteri Besar Kelantan itu sebelum ini.
“Tok Guru Nik Aziz (bekas Murysidul Am PAS, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) kalau kuliah di Pulau Melaka pun jalan jadi sesak tapi bila pilihan raya (PAS) kalah,” kata Timbalan Presiden Parti Amanah Negara (PAN), Salahuddin Ayub.
Kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu itu adalah bagi membidas kenyataan balas yang dibuat oleh pemimpin PAS apabila dia sebelum ini tampil membanggakan diri tak tentu arah.

Si Din Pudu tu sebelum ini membuat dakwaan kononnya dia mampu untuk mengumpul lebih ramai peserta hadir ke Himpunan Ungu sekiranya dia yang menjadi Ketua Pemuda PAS Pusat.

Namun, kenyataan yang dibuat oleh Si Din Pudu itu dijawab oleh pemimpin PAS yang menyifatkan Timbalan Presiden PAN itu tidak mempunyai sebarang pengaruh, walaupun dia pernah menjadi Ketua Pemuda PAS.


Hakikatnya, tindakan Si Din Pudu yang membuat dakwaan serta memperlekehkan kuliah Allahyarham Tun Guru Nik Aziz itu boleh dianggap sebagai satu taktik Politik keji dan tidak menghormati jasa Allahyarham sewaktu beliau masih hidup!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping