Ahad, Februari 26, 2017

Hehehe!!! Kelakar betul tengok gelagat Si Betina DAPigs ni meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal bila didakwa hanya sekadar menjadi 'Wanita Hiasan' didalam parti DAPigs.

Malah Si Betina DAPigs tu nampak gayanya tersinggung apabila dilabelkan sama seperti 'Kerbau Yang Dicucuk Hidung' dan hanya ibarat 'Melukut Ditepi Gantang' sahaja dalam DAPigs.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Betina DAPigs tu membuat dakwaan kononnya UMNO seolah - olah tidak mengiktiraf penglibatan Wanita dalam Politik Malaysia.

Tapi Si Betina DAPigs tu lupa bahawa UMNO adalah parti yang cukup mengiktiraf peranan Wanita dalam memperjuangkan isu kebajikan berkaitan masyarakat sejak dari awal kewujudannya.

Bermula dari Pergerakan Kaum Ibu sebelum ditukar menjadi Pergerakan Wanita UMNO, peranan serta pengilbatan kaum wanita ini sentiasa diberikan perhatian, terutama yang berkaitan dengan isu rakyat.

UMNO mengiktiraf peranan Wanita yang memberi sumbangan serta bekerja secara sukarela dalam memastikan kebajikan rakyat serta keluarga di Malaysia ni sentiasa dijaga dengan baik.

Dah banyak contoh yang boleh dikaitkan dengan peranan Wanita ni yang telah diberikan oleh UMNO. Sumbang bakti yang diberikan oleh golongan Wanita dalam Politik ini tidak dipinggirkan.

Berbeza dengan Wanita DAPigs yang hanya setakat tau menyalak tak tentu arah dan meroyan macam orang hilang akal. Diorang ada pun tak memberi sebarang faedah kepada rakyat. Takde pun lagi bagus. Setakat jadi 'Penghias Demonstrasi Jalanan' je, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping