Rabu, Februari 08, 2017

Tak faham dah dengan Si Mahfuz Bean ni. Makin hari makin terserlah ke-MUNAFIK-an dia secara terang - terangan. Pengkhianatan dia terhadap PAS dah semakin kian terserlah hari demi hari.

Jika sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu mempamerkan kecenderungan dirinya menyokong parti Ternakan DAPigs secara terbuka apabila kerap muncul diatas pentas ceramah PAN diserata Malaysia.

Kali ini, Si Mahfuz Bean tu tampil pulak menjadi 'Penjaga Gol' yang mempertahankan PPBM sedangkan dia masih lagi merupakan sebahagian daripada Ahli Parlimen yang mewakili PAS.

Sepatutnya, sebagai seorang pemimpin yang bertanggungjawab, Si Mahfuz Bean tu perlu mempertahankan parti dia sendiri. Tapi nampak gayanya, Si Mahfuz Bean tu dah bertukar pasukan.

Ibarat macam seorang pemain bolasepak yang bermain diatas satu padang. Si Mahfuz Bean ni mewakili PAS. Manakala pihak lawannya adalah PPBM. Tapi Si Mahfuz Bean ni banyak menyerang pintu gol dia sendiri.

Kalau dibaca kenyataan media yang dikeluarkan baru - baru ini, Si Mahfuz Bean tu secara terbuka memperlekehkan kepimpinan PAS dan mendakwa mereka tidak pandai nak 'Tutup Mulut' masing - masing.

Bahkan, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu memperlihatkan seolah - olah pemimpin PAS ni sering bercanggah pendapat diantara satu dengan yang lain dan selalu tak sependapat.

Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu seolah - olah memberikan gambaran bahawa PAS sedang berada dalam keadaan kucar kacir berhubung isu kerjasama diantara parti itu dengan PPBM.

Dalam erti kata mudahnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni bukan sahaja membuka kemaluan PAS secara terbuka. Bahkan dia juga turut membuktikan bahawa dia adalah seorang Pengkhianat.

Tapi soalnya, sampai bila PAS nak simpan seorang Pengkhianat macam Si Mahfuz Bean ni? Takkan nak ambik tindakan terhadap dia pun PAS masih lagi ketar kepala lutut? Mustahil sampai hari ini masih takde orang dalam PAS yang berani buat laporan terhadap perilaku sumbang dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tak habis lgi meroyan si mahfuz ni. Tunggu pru nanti taulah kamu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping