Rabu, Februari 08, 2017

Agak menghairankan juga ya. Bagi sesetengah pihak, ramai yang tertanya - tanya, ke mana menghilangnya geng 'Ostazah Celup' yang pada suatu ketika dahulu lantang mempertahankan PAS.

Dikala PAS kini menjadi sasaran serangan dari DAPigs dan PAN secara terbuka serta diserang hendap oleh majoriti pemimpin PKR dalam diam, tak nampak lansung kelibat geng 'Ostazah Celup' ni.

Bahkan takde seorang pun yang tampil mempertahankan PAS dari terus menjadi bahan kritikan serta kutukan DAPigs serta PAN. Takde seorang pun yang berbunyi nak mempertahankan parti tu.

Kalau dulu, merata ceruk diorang ni diusung dan diarak oleh PAS untuk berceramah. Malah kehadiran mereka lebih meriah disambut oleh pengikut - pengikut parti yang taksub berbanding pemimpin mereka sendiri.

Dan pada ketika itu, antara lain ayat yang keluar dari mulut diorang semestinya ayat - ayat memuji - muji PAS sebagai sebuah parti yang 'Maksum' dan 'Suci'. Hanya PAS sahaja parti yang Bersih.

Malah pada ketika itu juga mereka juga turut mendakwa PAS adalah sebaik - baik parti yang harus disertai oleh seluruh rakyat Malaysia tak kira dari agama mahupun bangsa apa sekali pun.

Sehingga ada juga yang mendakwa PAS ni parti yang menyebabkan mereka merasa dekat dengan tuhan. Maka atas sebab itu mereka sanggup mempertahankan parti itu secara mati - matian.

Tapi sejak PAS bertindak keluar dari Pakatan dan enggan menyertai gabungan parti pembangkang itu semula, geng Ostazah Celup ni seolah - olah turut lenyap dari pentas Politik PAS.

Suara mereka yang lantang mempertahankan PAS suatu ketika dahulu 'Ghaib' secara misteri. Mereka hanya wujud seperti kabus dipagi hari. Tapi menjelang siang, terus hilang begitu sahaja.

Maka tidak salah sekiranya ada sesetengah pihak yang pada suatu ketika dahulu mendakwa geng Ostazah Celup ni hanya terdiri dari kalangan mereka yang Gila Populariti Murahan semata - mata.

Tak mustahil sekiranya anggap itu benar memandangkan kewujudan geng Ostazah Celup ni pun hanya sekadar nak menghiasi pentas Politik PAS semata - mata. Diorang bukannya benar - benar ikhlas nak memperjuangkan dasar parti tu pun!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. ostazah celup dah jadi taik bersembunyi dlm tong taik.

    BalasPadam
  2. Ostazah yang mana ni? Yang berlakon jadi polis dulu tu ke yang lain 😂😂😂

    BalasPadam
  3. nengok kn ghopernyer pun udah tau perangai nyer

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping