Khamis, Februari 23, 2017

Heh! Setelah sekian lama dia menghilangkan dirir, rupanya Ostazah yang dulu selalu mengagung - agungkan PAS sekarang dah mula berubah menjadi Pentaksub kepada DAPigs.

Jika sebelum ini, kita pun rasa hairan juga, ke mana hilangnya geng Ostazah Celup yang suatu ketika dahulu sering kali muncul menghiasi pentas ceramah PAS dan memburukkan pihak Kerajaan.


Tapi sekarang, apabila PAS tegas mempertahankan dasar parti dan terpaksa menghadapi serangan secara betubi - tubi dari DAPigs, geng Ostazah Celup ni mula bermufarakah dari parti.

Sampai tahap, sanggup pulak Si Ostazah Pening ni memuji serta memuja anak beranak Dinasti Lim yang terang dan nyata menjadi musuh kepada Islam dan Melayu tu secara terbuka.

Antara lain, Si Ostazah Pening tu mendakwa anak beranak Lim yang menguasai DAPigs itu melalui amalan Kuku Besi mereka sebagai pemimpin yang 'Berakhlak' dalam menjaga amanah.
“Cuma jujur, saya suka Mr Lim Guan Eng, Mr Lim Kit Siang. Nampak lebih berakhlak dan bersungguh menjaga Amanah Rakyat di Penang. Cakap kurang, kerja lebih. Macam itulah bagus,” katanya.
Tapi Si Ostazah ni lupa yang Si Guan Eng tu terlibat dalam kes rasuah yang membabitkan rumah banglow mewah Terlajak Murah yang dimiliki melalui penyelewengan kuasa selaku Ketua Menteri.

Kalau itu yang dimaksudkan sebagai seorang pemimpin yang 'Berakhlak', tak tau la. Memang la Si Guan Eng tu buat kerja tak banyak bercakap. Tapi yang untung dia sorang, bukan orang lain.

Dalam masa yang sama, selain memuji anak beranak Lim yang kini menjadi musuh PAS, Si Ostazah Pening tu juga sempat mengutuk dan memperlekehkan kepimpinan PAS yang sedia ada hari ini.

Si Ostazah Pening tu mendakwa, sejak ketiadaan Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz, PAS sudah banyak berubah. Walaupun mereka nak tegakkan Syiar Islam, tetapi sanggup bersekongkol dengan UMNO.
“Tetap nak menegakkan syiar Islam tapi nak bekerjasama dengan Umno-BN pula. Drama pula situ sana sini. Kejap Hudud, kejap RUU. Skandal duit lagi,” katanya lagi.
Pokok pangkalnya, bagi Si Ostazah Pening tu, PAS yang pada suatu ketika dahulu dianggap cantik, suci dan harum sekarang dah berubah menjadi sebuah parti yang busuk, jijik serta suka berdrama.

Semuanya hanya semata - mata kerana PAS sudah tidak lagi bersama dengan Pakatan menyebabkan Si Ostazah Pening ni membuat dakwaan dan menganggap parti itu sudah mengkhianati ahli - ahli diperingkat bawahan!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Maksud lain ustazah celop ni, klu nak tegakkan syiar islam di malaysia kena kerjasama dgn DAP baru islam tertegak megah di malaysia...dgn umno tak boleh..bengong ke apa ntah la istazah ni..

    BalasPadam
  2. KAHKAHKAHKAH............Inilah yang ada dalam kepala otak
    akar umbi PAS. Nak buat lagu mana, semua tak faham apasal
    PAS BERUBAH ARAH lepas kematian TGNA.

    BalasPadam
  3. Tersilap celup dalam dedak bukan dlm tepung.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping