Jumaat, Februari 10, 2017

Apa yang nak diherankan sangat dengan puak PKR ni. Diorang ni semuanya terdiri dari kalangan manusia yang memang takde kemaluan. Bermula dari pucuk pimpinan, sampai la ke pemimpin bawahan.

Sama Bengong je diorang. Dah la takde kemaluan, tak reti pulak nak hormat kepada orang lain. Apatah lagi kepada institusi Raja - Raja Melayu. Maka sebab itu perangai diorang serupa macam beruk dalam hutan.

Kalau dah pemimpin atasan parti tu pun suka melakukan hubungan songsang biarpun dalam hubungan kerjasama Politik, tak heran la kalau pemimpin dibawah pun macam tu juga.

Malah PKR juga merupakan sebuah parti yang tidak mempunyai pendirian. Dasar perjuangan mereka sering kali berubah - ubah. Yang tetapnya hanya perjuangan untuk Si Ketua Penipu tu sahaja.

Maka sebab itu hari kita dapat lihat pemimpin PKR ni ada yang terdiri dari kalangan mereka yang suka mempamerkan sifat MUNAFIK secara terbuka demi nak menjaga kepentingan Politik.

Dek kerana terlalu 'Ghairah' dengan Politik membuatkan pemimpin PKR ni sesuka hati je buat tuduhan serta dakwaan terhadap orang lain demi meraih populariti murahan dari kalangan rakyat.

Kalau dulu, PKR dibina atas dasar kebencian terhadap Tun Mahathir. Mereka mendakwa Tun Mahathir ni seorang pemimpin yang Kejam dan Zalim. Bahkan mereka menuduh Tun Mahathir sebagai seorang Diktator.

PKR juga yang mula - mula menggelarkan Tun Mahathir dengan gelaran "Mahazalim" dan "Mahafiraun". Tapi hari ini, demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri, semua tuduhan dan dakwaan itu sanggup diabaikan.

Jadi tak heran la jika hari ini ada pemimpin PKR diperingkat Ranting pun sanggup menghina titah KDYMM Pemangku Raja Pahang mengenai isu bekas tapak bauksit didalam Facebooknya.

Apa yang jelas, tindakan tersebut jelas membuktikan bahawa pemimpin PKR diperingkat Ranting tu bukannya peduli sangat dengan apa yang berlaku. Tapi dek kerana dia nak mencari Publisiti Murahan, maka sebab itu dia sanggup berperangai serupa Beruk yang tak bertamadun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping