Khamis, Mac 09, 2017

Heh! Nampak sangat yang dikalangan puak Pakatan Haprak tu sekarang ni ketandusan idea untuk menjawab persoalan yang dibangkitkan berkaitan dengan jawatan Perdana Menteri dikalangan mereka.

Maka sebab itulah mereka terpaksa menggunakan segala alasan yang ada hanya semata - mata untuk menutup kemaluan diri mereka sendiri walaupun alasan tu hanya bertaraf longkang.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila salah seorang pemimpin DAPigs ni tampil membuat pengakuan bahawa puak Pakatan Haprak tu bersedia untuk melantik wanita menjadi Perdana Menteri.

Kenyataan yang dinyatakan oleh Ahli Parlimen DAPigs, Si Anthony Loke itu dibuat bagi menyindir saranan yang dikeluarkan oleh Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin sebelum ini.
"Kami (pembangkang) bersedia untuk menyokong Permatang Pauh (Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail) sebagai perdana menteri jika mendapat mandat. Tidak perlu tunggu 2050," kata Ahli Parlimen Seremban ketika membahaskan titah ucapan diraja di Dewan Rakyat hari ini.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Ahli Parlimen DAPigs itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak ni bukan sahaja ketandusan pemimpin, bahkan mereka sanggup melantik 'Tunggul Kayu' jadi Perdana Menteri.

Hakikat itu dapat dilihat dengan nyata apabila Si Wan Azizah tu dianggap 'Terlalu Lemah' untuk memimpin Pakatan Haprak tu sepertimana yang pernah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu.

Kelemahan Si Wan Azizah itu juga dapat dilihat dengan jelas apabila sehingga ke hari ini, dia masih GAGAL menyelesaikan kemelut kepimpinan dan perbalahan yang berlaku dikalangan pembangkang.

Apa yang pasti, kesediaan DAPigs untuk melantik Wan Azizah itu hanya dianggap sebagai satu 'Gimik Politik' mereka semata - mata. Walaupun Wan Azizah jadi Perdana Menteri, secara umum rakyat mengetahui bahawa DApigs adalah yang Paling Berkuasa dalam Pakatan!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Cik wan dgn somi dia nuar ni adlh org yg pelik. Dulu ludah tun M. Skrg jilat balik ludah depa. Xmalu ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping