Khamis, Mac 09, 2017

Haih!!! Biar betul? Takkan pulak seorang Ahli Parlimen dan pemimpin besar macam Si Nyonya Kok ni sanggup merembat duit rakyat kot? Tak mungkin seorang pemimpin yang "Suci" macam dia sanggup buat macam tu?

Sudah pasti semua ini hanya sekadar tuduhan fitnah semata - mata. Dan Si Nyonya Kok tu sendiri dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini pun turut menafikan dakwaan yang telah disebarkan.

Hakikatnya, semua orang pun tau yang pemimpin DAPigs ni semuanya 'Suci' dan 'Maksum' dari melakukan sebarang dosa. Inikan pulak nak tuduh dia merembat duit rakyat sebanyak RM 2 juta.

Mana ada pemimpin DAPigs yang sanggup buat kerja macam tu. Waima Si Tokong DAPigs yang juga merupakan anak kepada Punahsihat DAPigs tu pun tak sanggup juga buat kerja macam tu.

Tengok anak kepada Apek Lim Kit Siang tu. Dia beli rumah murah walaupun harga pasaran bagi rumah tu dikategorikan sebagai rumah banglow mewah. Tapi, dah rezeki dia, nak buat macam mana.

Tak mungkin Si Nyonya Kok ni sanggup buat tindakan sedemikian. Dan sewajarnya, Si Nyonya Kok tu ambik tindakan terhadap Datuk Jamal Yunos atas tuduhan sengaja menabur fitnah.

Malah, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar tu sendiri turut melabelkan Si Nyonya Kok tu sebagai seorang wakil rakyat Penipu kerana membuat penafian terhadap dakwaan yang dibangkitkan.
“Teresa merupakan wakil rakyat pembohong, tak boleh dipercayai dan seorang hipokrit. Tuntutan dana yang perlu diberi pada setiap waris adalah sebanyak RM2,5000 tetapi kebanyakan daripada mereka baru terima RM1,000 sahaja,” ujarnya kepada portal BNBCC hari ini.
Jadi, Si Nyonya Kok tu tunggu apa lagi? Bila dia nak ambik tindakan terhadap Datuk Jamal ni bagi membuktikan bahawa dia tidak bersalah dan tuduhan yang dilemparkan itu hanya sekadar fitnah semata - mata? Kalau setakat buat penafian, suruh budak tadika pun dia reti!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping