Sabtu, Mac 18, 2017

DAPigs pada ketika ini kelihatan semakin tertekan dan menjadi tidak tentu arah kini apabila kesemua strategi yang mereka lakukan sebelum ini hanya diibaratkan umpama senjata makan tuan.

Pengarah Jabatan Penerangan PAS Pusat, Ahmad Amzad Hashim berkata, Penasihat DAPigs, Lim Kit Siang pada ketika ini sudah menjadi seorang pemimpin paling tersepit.
“Durjana paling besar DAP kerana menyinggung hal ehwal berkaitan Islam dengan semarak keangkuhan dan memperalatkan segelintir pemimpin Islam yang diperkudakan tawaran keduniaan. Juga sikap memaksa pihak lain tunduk kepada kehendak mereka.
“Terbaru digesanya akar umbi Pas supaya menolak Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Ternyata Kit Siang mengalami sakit jiwa dan fikiran,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Menurut Ahmad Amzad, DAPigs cuba menghulur semula salam perdamaian kepada PAS beberapa bulan lalu dengan alasan konon untuk berpadu tenaga menentang teraju Barisan Nasional.

Kecewa tidak bersambut, Kit Siang mahu pula menyaman Presiden Pas dan ketika sama cuba berkerjasama dengan MCA dan Gerakan yang dimusuhinya dahulu selain bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir.
“Kit Siang resah momokan kreptokrasinya tidak dimamah rakyat Malaysia. Lebih sengsara melihat kejayaan besar penganjuran Himpunan Menyokong RUU Pindaan Akta 355 di Padang Merbok yang sebenarnya merakam kedudukan penerimaan masyarakat terhadap PAS,” katanya.
Sebaliknya, PAS katanya semakin diterima dengan keahlian kian bertambah pesat sementara DAP pula kehilangan pimpinan dan ahli sedangkan Parti Amanah Negara yang ‘dikhadamkannya’ semakin kartun serta gempita sahaja lebih.
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping