Isnin, Mac 27, 2017

Heh! Tak heran la bila Si Mat Sabu ni naik sawan bila parti yang dipimpin pada ketika ini bakal dikenakan tindakan undang - undang kerana sifat terdesak mereka nak mencari sokongan.

Jika sebelum ini, keluarga Allahyarham Nik Abdul Aziz mengeluarkan kenyataan mahu mengambil tindakan terhadap parti pimpinan Si Mat Sabu tu kerana mempergunakan nama Allahyarham.

Katanya, tindakan pemimpin PAN itu merupakan satu penghinaan yang cukup besar kepada Allahyarham bekas Menteri Besar Kelantan yang selama ini kuat mendokong dasar perjuangan PAS.

Namun bagi Mat Sabu, mempergunakan nama Allahyarham untuk menganjurkan seminar demi menjaga kepentingan Politik Peribadi parti pimpinannya tidak merupakan satu kesalahan.
"Kita akan teruskan juga (seminar Pemikiran Tok Guru), siapa pun bantah kita tak layan. Itu adalah seminar biasa dan Tok Guru itu adalah milik semua.
"Walaupun keluarga membuat laporan polis meminta supaya program itu dibatalkan, kita tetap akan teruskan juga," katanya.
Dalam erti kata lainnya, Si Mat Sabu ni cuba nak menghalalkan tindakan yang dilakukan oleh partinya demi menjaga kewujudan mereka yang semakin hari semakin pudar dari pandangan rakyat.

Hakikatnya, parti yang dibawah kepimpinan Si Mat Sabu tu hanya dianggap sebagai parti Ternakan yang mengikut telunjuk serta memakan dedak yang ditaburkan oleh DAPigs sahaja.

Tanpa DAPigs, parti Si Mat Sabu tu dah lama terkubur kerana GAGAL mendapat sambutan yang diharapkan. Maka sebab itu mereka terpaksa mempergunakan taktik Politik Keji dan mencetuskan kontroversi sedemikian rupa supaya dapat meneruskan survival mereka!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Memang patut pun jika saman aje puak yg menguna kn nama peminpin pas yg mashur.waris lg berhak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping