Rabu, Mac 29, 2017

Laaa!!! Ye ke? Patut la lama sangat dah tak dengar cerita pasal Si Wan Azizah ni. Rupanya dia masuk hospital. Tapi yang herannya, takde pulak orang sebut dia sakit apa. Tetiba je tau yang dia masuk hospital.

Dengar katanya, Si Wan Azizah tu sekarang ni masih lagi berada di dalam wad dibawah pemerhatian lanjut pihak hospital. Katanya, dia dijangka keluar dalam masa beberapa hari je lagi.

Mungkin Si Wan Azizah ni masuk hospital sebab dah terlalu sesak otak dia nak pikir macam mana nak selesaikan masalah yang sedang hangat melanda Pakatan Haprak tu pada ketika ini.

Sehingga ke hari ini, konflik dikalangan parti dalam gabungan Pakatan Hapraktu sendiri pun masih tak dapat diselesaikan lagi. Ditambah pulak dengan desakan yang dibuat oleh PPBM.

Itu belum cerita pasal PAS yang sibuk buat ugutan nak putuskan hubungan dengan PKR lagi. Jadi, makin bertambah la berserabut kepala otak Si Wan Azizah ni nak selesaikan masalah tu.

Secara tidak lansung, ianya sekaligus membuktikan bahawa Si Wan Azizah tu tak layak nak jadi pemimpin untuk Pakatan Haprak tu jika dia masih tak dapat selesaikan masalah yang sedang melanda.

Tapi, yang peliknya, kenapa pulak Si Wan Azizah tu sampai sesak kepala otak nak fikirkan masalah dalam Pakatan Haprak tu sedangkan dia hanya ibarat sama macam Tunggul Kayu je?

Patutnya, dia perlu biarkan masalah tu ditanggung oleh DAPigs yang sibuk nak jadi 'Abang Besar' dalam Pakatan tu. Lagi pun, semua masalah tu berpunca dari ketamakkan diorang jugak.

Namun setidak - tidaknya, sakit Si Wan Azizah tu merupakan tanda - tanda awal untuk dia berundur diri dari terus menjejakkan kaki didalam arena Politik pada ketika ini. Usia dia pun bukannya muda sangat. Duduk rumah, layan cucu lagi baik!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Sakit hati..jiwa tak tenteram...laki tutuh lubang taik jantan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping