Isnin, April 03, 2017

Wah! Kalau betul cerita ni, kira panas jugak la. Nampak gayanya, marah betul Si Menteri Besar tu dengan bekas Pengarah Strategi PKR yang merencana perlaksanaan agenda Langkah Kajang tu ya?

Dengar katanya, Si Menteri Besar Selangor tu mengamuk sakan apabila pihak mahkamah membuat keputusan penghakiman untuk menafikan tuntutan saman terhadap bekas pekerja MBI.

Cerita dari seorang kawan yang dapat berita melalui kawan kepada kawan dia kata, Si Azmin tu menyalahkan Si Ahli Parlimen Pondan tu kerana dia yang mendedahkan perkara tersebut.

Jumaat lalu, Mahkamah Tinggi telah membuat keputusan bahawa bayaran pampasan sebanyak RM 2.7 yang dibayar kepada tujuh orang bekas kakitangan MBI Selangor itu adalah sah.


Jika sebelum ini, selepas perlaksanaan agenda Langkah Kajang, Rejim Pakatan Selangor dibawah pimpinan Azmin telah membuat tuduhan terhadap bekas kakitangan MBI Selangor.

Antara lain, mereka mendakwa bekas pengikut - pengikut Khalid Ibrahim itu telah menyalah-gunakan kuasa dan menyeleweng dana rakyat dengan membuat tuntutan pampasan tersebut.

Katanya, dakwaan yang disebarkan terhadap pengikut - pengikut Khalid Ibrahim itu telah diilhamkan oleh Si Ahli Parlimen Pondan tu yang bertanggungjawab melaksanakan agenda Langkah Kajang.

Maka sebab itu kata mereka, Si Azmin tu marah sangat dengan Si Ahli Parlimen Pondan yang membangkitkan isu tersebut sehingga menyebabkan kemaluan dia kini semakin terdedah.

Tapi, kawan kepada kawan yang menyampaikan berita itu memberitahu, Si Ahli Parlimen Pondan tu masih boleh tersenyum walaupun Azmin tu mengamuk sakan dipejabat selepas keputusan diumumkan.

Dengan nada sinis, Si Ahli Parlimen Pondan tu didakwa berkata, "Aku bergurau je. Yang Azmin percaya sangat cakap aku sapa suruh? Dia yang tak buat 'Homework'. Jadi sekarang, jangan nak marah - marah pada orang pulak!!!"
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Setakat gurau sends pondan jgn ambil hati, libas je keluar Selangor.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping