Rabu, April 05, 2017

Hahaha!!! Kalau dilihat dari satu sudut, nampak sangat yang parti Ternakan DAPigs ni cuba nak menyindir Si Menteri Besar Selangor tu dengan memberikan gambaran seolah - olah dia Kemaruk Kuasa.

Hakikatnya memang cukup jelas. Si Menteri Besar Selangor tu pasti akan kecundang dan GAGAL untuk mengekalkan kuasa serta kedudukannya pada ketika ini tanpa sokongan dari PAS.

Perkara itu tidak dinafikan. Namun, keadaan itu membuatkan Si Menteri Besar Selangor tu kelihatan seperti seorang pemimpin yang MUNAFIK dan tidak mempunyai pendirian yang tetap.

Ianya dapat dilihat dengan jelas apabila Si Menteri Besar Selangor tu sering kali 'Main Tikam Belakang' dengan PAS. Didepan media, lain yang dia cakap. Tapi dibelakang, lain pulak.

Kalau didepan media, Si Menteri Besar Selangor tu bukan main lagi cuba nak mengampu PAS dan mendakwa kononnya kemelut Politik yang melanda parti itu dengan PKR dapat diselesaikan.

Tapi dalam media sosial, lain pulak pendirian Si Menteri Besar Selangor tu. Acap kali pulak dia tampil menyindir kepimpinan PAS melalui status yang dimuat-naikkan ke laman media sosialnya.

Maka tak heran la kalau wakil dari parti PAN ni membuat dakwaan bahawa Si Menteri Besar Selangor tu bercakap sebagai seorang Menteri Besar yang hanya sekadar nak jaga kedudukan dia sendiri.
"Azmin bercakap sebagai Menteri Besar. Saya percaya dia bukan bercakap sebagai ahli PH. Dia bukan bercakap sebagai timbalan presiden PKR, saya rasa dia bercakap sebagai Menteri Besar. Itu hak dia sebab dia yang mentadbir negeri ini," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Dalam erti kata mudahnya, Si Azmin ni lebih mementingkan soal kedudukan dia dalam Rejim Pakatan Selangor daripada memikirkan soal pendirian parti lain dikalangan Pakatan Haprak tu.

Sekiranya Si Azmin ni benar - benar seorang pemimpin yang mempunyai sifat Setiakawan, maka sudah pasti dia sanggup meninggalkan PAS demi menjaga maruah Pakatan. Tapi malangnya, Si Azmin ni lebih mementingkan diri dia sendiri dari soal perjuangan parti!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Azmin pun tau dia dpt bnyak undi dr pas pru lepas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping