Rabu, April 05, 2017

Tubuh parti tapi tak nak bertanding dalam Pilihan Raya? Lawak menda kejadahnya yang cuba dilakukan oleh Si Mamat Botoks ni? Kebodohan apa yang dah melanda diri dia sebenarnya?

Kalau setakat dia buat parti, tapi tak nak bertanding dalam Pilihan Raya Umum, baik suruh Si Mamat Botoks tu tubuhkan parti tupperware. Boleh jugak dia bergosip hari - hari dan sebarkan fitnah.

Si Mamat Botoks ni kata, dia tubuh parti hanya semata - mata kerana nak lawan Datuk Seri Najib. Takkan setakat itu je tujuan dia menubuhkan sebuah parti yang dirampas dari orang lain?

Mungkin Si Mamat Botoks ni ingat rakyat di Malaysia ni bongok sangat macam dia gamaknya. Mungkin dia ingat dengan cara itu dia dapat memperbodohkan rakyat.

Tapi dia lupa tindakan yang dilakukannya itu hanya membodohkan diri dia sendiri. Dan secara tidak lansung, tindakan dia menubuhkan parti baru tu pun telah memalukan Pakatan.

Kalau sebelum ini, Si Mamat Botoks tu kata dia dan Pelacur Politik Si Ketua Penipu tu nak tubuhkan sebuah parti baru yang didakwa secara terbuka tidak mengamalkan Politik Rasuah.

Dalam erti kata mudahnya, Si Mamat Botoks dan Pelacur Politik Si Ketua Penipu tu cuba nak menyindir parti gabungan Pakatan yang juga korup dan menjadikan rasuah sebagai amalan mereka.

Pun lagi Si Mamat Botoks tu nak kata yang dia hanya sekadar menubuhkan parti semata - mata nak menentang kuropsi? Nampak sangat yang Si Mamat Botoks ni bercakap dalam keadaan mabuk. Tu pasal la dia bercakap benda yang bukan - bukan!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Dia tahu dia tidak akan mendapat 1 undi pun..itu sebab x many bertanding..mamat ni syok sendiri..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping