Rabu, Mei 10, 2017

Sedangkan diri dia sendiri pun masih lagi terumbang ambing mencari pentas untuk meneruskan jangka hayat Politik, masih ada hati lagi dia nak bagi nasihat kepada orang lain?

Memang dasar tak sedar diri sungguh orangnya. Kot kalau dia hebat sangat, sepanjang dia pegang jawatan dalam Kementerian sebelum ini, apa sumbangan yang telah diberikan kepada rakyat?

Takde apa pun!!! Setakat duduk pejabat, goyang kaki, lepas tu keluar parti dan kutuk orang yang kutip dia dari tepi jalan serta memberi dia kedudukan, baik tak payah nak tunjuk hebat.

Penganalisis politik, Dr. Jeneri Amir berkata, Ezam perlu bersedia untuk kredibilitinya dipersoal, sementelah dia adalah ahli politik yang kerap berpindah randah dari satu parti ke satu parti yang lain.
"Sejauh mana Ezam punyai kredibiliti atau wibawa untuk mengajar Majlis Syura PAS yang terdiri dari pelbagai pemimpin yang punyai latar belakang agama dan juga kelayakan yang pelbagai?
"Sebelum Ezam memberi nasihat kepada pimpinan PAS beliau perlu mencerminkan dirinya terlebih dahulu berdasarkan tindak-tanduknya dan gelagatnya dalam tempoh beberapa tahun yang lalu dan sehingga kini yang keluar masuk dari satu parti ke satu parti. 
"Kemudian telah diberi peluang oleh Umno dan kerajaan sendiri, kemudian menikam mereka dari belakang," katanya lagi.
Pokok pangkalnya, Si Ezam Kotak yang turut digelarkan sebagai 'Pelacur Politik' oleh Si Ketua Penipu PKR tu sebelum ini memang tak layak nak jadi 'Penasihat Politik' kepada orang lain.

Bukan setakat PAS sahaja, malahan Si Ezam Kotak ni juga pernah GAGAL memberikan nasihat Politik yang berguna kepada PKR dan UMNO sewaktu dia menjadi ahli kedua - dua parti tersebut.

Bahkan sewaktu dia menyertai PPBM pun, dia tetap GAGAL untuk menasihatkan parti itu sehingga menyebabkan dia mengambil tindakan keluar parti selepas beberapa bulan menjadi ahli.

Dia keluar pun sebab nama dia tak tersenarai sebagai Ahli Jawatankuasa parti yang dipimpin oleh Tun Mahathir tu. Ianya sekaligus membuktikan bahawa Si Ezam Kotak ni tiada kredibiliti.

Bukak parti baru hasil 'ROMPAKAN' dengan Si Mamat Muka Botoks tu pun Si Ezam Kotak ni kantoi. Inikan pulak dia nak tampil memberikan nasihat kepada parti yang dah lama wujud dalam arus Politik tempatan? Buang masa je mendengar cakap Pelacur Politik ni!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Lompat si katak lompat tak boleh diharap utk jdi pemimpin.

    BalasPadam
  2. pelacur pun nak hidup juga....kasihankan lah dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan untuk jadi pemimpin. Rakyat biasa bolehlah.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping