Rabu, Mei 17, 2017

Kedustaan apa lagi yang nak ditegakkan oleh puak - puak Pakatan Haprak ni apabila orang ramai mendakwa gabungan pembangkang itu tiada nilai tanpa sokongan dan dokongan dari PAS.

Buktinya cukup jelas apabila setiap kali puak Pakatan Haprak tu mengadakan sesi ceramah dan bertemu dengan rakyat, tiada sambutan yang menggalakkan dari kalangan penduduk setempat.

Dan yang terbaru, situasi tu berlaku apabila puak Pakatan Haprak tu turun 'menyerang' kawasan Dewan Undangan Negeri Pelangai yang diwakili oleh YAB Menteri Besar Pahang.

Jelas kelihatan sambutan dari kalangan penyokong puak Pakatan Haprak itu sendiri hambar, tidak seperti mana ketika mereka mengadakan siri Road Show bersama dengan PAS sebelum ini.

Sebagai rekod, sewaktu Si Nurul Izzah menjejakkan kaki mereka di Pelangai sebelum ini, kehadiran penyokong puak Pakatan Haprak tu boleh dikatakan dalam lingkungan ratusan orang.

Tapi semalam, laporan yang diterima menyatakan bahawa kehadiran penduduk setempat ke Ceramah Umum Pakatan Haprak tu tidak sampai 20 orang pun. Itu pun ramai yang datang dari luar.
Diantara penceramah yang turut hadir ialah Timbalan Presiden parti Ternakan DAPigs, Si Din Pudu tu sendiri serta Pengerusi Himpunan Hijau DAPigs, Wong Tak bersama beberapa orang lagi.

Yang menariknya, semua Pengerusi yang mewakili parti gabungan dalam Pakatan Haprak tu turut serta KECUALI Pengerusi DAPigs Negeri Pahang dan Pengerusi PKR Negeri Pahang.

Ketidak-hadiran kedua - dua pemimpin itu menjadi tanda tanya dikalangan penyokong puak Pakatan Haprak tu sendiri. Kenapa diorang tidak turut serta sedangkan yang turun ni bukan calang - calang? Adakah mereka tidak menghormati Si Din Pudu ni sebagai Timbalan Presiden PAN???
Categories: , , , ,

2 ulasan:

  1. yg ramai tu ialah rombongan penceramah..

    BalasPadam
  2. Kalau Pan ceramah memang tak lalu org nak dengar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping