Rabu, Mei 24, 2017

Ya! Memang betul apa yang diperkatakan oleh Si Menteri Besar Selangor ni. Memang ianya bukan satu benda yang menghairankan apabila puak PKR tu masih nak kekalkan Si Ketua Penipu tu jadi PM.

Apa yang nak pelik sangat bila PKR sudi melantik seorang Peliwat menjadi Perdana Menteri sedangkan mereka secara terbuka memperjuangkan golongan LGBT atas alasan Kebebasan Hak Asasi Manusia?

Waima kalau Si Ketua Penipu tu ubah penampilan diri dia dari seorang Lelaki menjadi Pondan sekali pun, PKR tetap akan mencalonkan dia untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Pokok pangkalnya, kewujudan PKR tu pun adalah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu anak beranak. Pusing - pusing, keluarga Si Ketua Penipu tu je jadi tumpuan.

Malah kewujudan PKR tu pun adalah demi memperjuangkan kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu untuk menjadi Perdana Menteri yang tidak kesampaian. Jadi, apa yang nak diherankan sangat?

Bahkan kenyataan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu pun memberikan gambaran yang cukup jelas bahawa dasar perjuangan PKR adalah untuk kepentingan Si Ketua Penipu tu.

Kata Azmin dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Si Ketua Penipu tu adalah dasar perjuangan PKR sejak parti itu mula - mula ditubuhkan pada tahun 1998 selepas dipecat dari UMNO.
“Anwar adalah simbol kezaliman, pembebasan Anwar adalah pembebasan rakyat. Ia telah menjadi pendirian kita dari dulu,” katanya ketika ditemui di ibu pejabat PKR selepas mesyuarat Biro Politik parti itu malam ini.
Tapi IRONIKnya, siapa yang dituduh menzalimi Si Ketua Penipu tu? Siapa yang menyebabkan Si Ketua Penipu tu hilang jawatan dan dituduh sebagai seorang Peliwat sebelum ini?

Bukan ke selama ini puak - puak PKR tu mendakwa Tun Mahathir sebagai orang yang bertanggungjawab menzalimi Si Ketua Penipu tu? Jadi, kenapa hari ini PKR sendiri menjulang Tun Mahathir?

Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin tu membuktikan bahawa PKR ni hanya sekadar mengutamakan soal menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu sahaja sehingga sanggup menjadi sebuah parti yang sarat dengan ke-MUNAFIK-an!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Pembangkang sungguh bermasalah keluarga..
    Pembangkang huru hara umpama keluarga 69

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping