Isnin, Julai 31, 2017

"Macam jijik sangat!" Itu gambaran yang dapat diberikan apabila jentera media Pro Pakatan Haprak tu membayangkan tindakan yang telah dilakukan oleh pemimpin PAS ni.

Daripada posting yang dibuat, rata - rata pengikut Pakatan Haprak tu menzahirkan rasa pelik dan jijik tatkala seorang pemimpin PAS dilaporkan turut hadir dalam Perasmian UMNO.

Walaupun ianya memang menghairankan seperti mana yang dinyatakan oleh YAB Perdana Menteri sendiri, tetapi tidak la sampai ianya menjijikkan. Bukannya haram pun pemimpin PAS tu pergi program UMNO.

Padahal, pemimpin PAS tu hadir atas kapasitinya sebagai seorang Imam yang menerima bantuan kewangan daripada YAB Perdana Menteri bagi tujuan membaik-pulih masjid di Kampung Tempoyang.

Kot kalau Tun Mahathir bersalam dengan Si Ketua Penipu tu, boleh pulak puak Pakatan Haprak tu terima. Takde pulak diorang berikan anggapan tindakan yang dilakukan itu menjijikkan.

Sebaliknya, diorang boleh pulak terima tindakan yang dilakukan oleh kedua - dua pemimpin tersebut dengan alasan kononnya Tun Mahathir dah 'Insaf' dari melakukan dosa sebelum ini.

Walhal, apa yang dilakukan oleh kedua - dua pemimpin itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu terdiri dari golongan orang yang MUNAFIK kerana mempunyai pemimpin yang hanya mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Yang jijik bila tengok madey brsalam dgn kit siang.

    BalasPadam
  2. lebih jijik bila dia p tunggu annuar dimahkamah dah nyanyuk dah,itulah bila gila kuasa terlampau.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping