Ahad, Julai 30, 2017

Nampak gayanya, spekulasi mengenai hubungan diantara Si Ezam Kotak ni dengan PKR semakin ketara apabila dia dilihat 'Mesra' dengan Si Azmin Ali tu sewaktu berada di Pekan baru - baru ini.

Sebelum ini, terdengar khabar angin mengatakan bahawa Si Ezam Kotak tu menerima umpan dari pemimpin PKR agar kembali menyertai perjuangan parti yang telah ditinggalkannya.

Khabar angin itu timbul selepas Si Ezam Kotak tu mengambil tindakan keluar dari parti yang ditubuhkan bersama dengan Khairuddin Botoks, Parti Generasi Baru pada bulan Julai yang lalu.

Ezam yang pernah dilabelkan sebagai 'Pelacur Politik' oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini memberikan alasan kononnya tindakan dia keluar dari PGB adalah kerana kecewa dengan RoS.


Namun status bergambar yang dimuat-naikkan ke laman Facebook Si Ezam Kotak tu semalam seolah - olah mengiyakan khabar angin tersebut apabila dia dilaporkan 'Mesra' dengan Si Azmin.
“The Pekan talk (perbulalan mengenai Pekan)….Saya bersama MB DS (Menteri Besar Datuk Seri) Azmin sedang mendengar penerangan status Pekan daripada Datuk Rahman Ketua Bersatu Pekan sebentar tadi..,” tulis Ezam dalam status Facebooknya hari ini.
Ezam menyepi seketika apabila mengumumkan penguduran dirinya selaku Presiden PGB pada 5 Julai lalu mendakwa RoS tidak meluluskan pertukaran nama daripada parti itu menjadi Parti Bebas Rasuah.

Ia kali kelima untuk Ezam meninggalkan sesebuah parti politik sejak 1998. Ezam pernah menyertai PPBM sebelum bertindak keluar daripada parti pimpinan Tun Mahathir pada Disember tahun lalu.

Hubungan antara Ezam dan Azmin sebelum ini dilaporkan retak pada 2007 apabila ada dakwaan bahawa pihak ketiga dari dalam dan luar PKR yang tidak senang dengan hubungan mereka berdua dan bertindak melaga-lagakan mereka bagi kepentingan pihak tertentu.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping