Sabtu, Julai 29, 2017

Pakatan didakwa tidak mungkin dapat memenangi dua per tiga kerusi dalam PRU ke - 14 kelak jika gabungan itu terus bergantung harap sepenuhnya kepada Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Ini kerana, Pengerusi Parti Pribumi Persatu Malaysia (PPBM) itu secara terang-terangan tidak disukai golongan Gen-Y yang melabelnya sebagai seorang diktator sepanjang memegang jawatan Perdana Menteri dari tahun 1981 hingga tahun 2003.
Menurut Muhammad Harris, dia juga turut berasa terkilan apabila kepimpinan Pakatan menerima Tun Mahathir dan menjadikannya sebagai batu loncatan untuk meraih sokongan undi.

Malah dia juga turut mendakwa, Tun Mahathir adalah pemimpin diktator dari dahulu sampai sekarang dan wajarkah gabungan Pakatan pembangkan itu mempergunakan seorang otoriter?
“Adakah PH mahu menggunakan model Barisan Nasional (BN)? Dan perlu ada big brother yang akan kontrol semua perjalanan parti?
“Mustahil dalam PH tidak ada seorang pun yang berwibawa sehingga memerlukan diktator seperti Dr Mahathir,” katanya.
Kata Muhammad Harris, dia dan juga rakan - rakannya masih ingat kata-kata Hishamuddin Rais sebelum ini bahawa musuh paling ketat pembangkang ialah Mahathir tetapi kenapa sekarang aktivis itu menerimanya?
Categories:

1 ulasan:

  1. Hidup lagi gay Rais ni.. ingat kan dah mampus.. kalau si Mahathir boleh u turn takkan gay boy tak boleh...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping