Selasa, Julai 11, 2017

Walaupun akur dengan keputusan yang dibuat oleh pihak mahkamah Rayuan hari ini, namun ianya tetap dianggap sebagai satu tindakan 'Menghalalkan Fitnah' yang disebarkan oleh Si Nurul Izzah tu.

Mahkamah Rayuan hari ini menolak saman Pengerusi NFCorp terhadap Nurul Izzah atas alasan teknikal dimana dakwaan itu katanya ditujukan terhadap isterinya, Datuk Shahrizat Jalil.

Tambah mengecewakan ialah apabila Mahkamah Tinggi sebelum ini memutuskan bahawa kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah itu dilakukan atas kapasitinya selaku Ahli Parlimen.

Namun pengakuan Si Nurul Izzah sewaktu perbicaraan kes tersebut sebelum ini secara terang - terangan membuktikan bahawa dakwaan yang dilakukan tidak melalui maklumat yang sah.
"Saya tidak fikir saya mengesahkannya dengan plaintif (Salleh) kerana beliau tidak mesra dan ia akan jadi sangat sukar,” katanya.
Secara tidak lansung, pengakuan Si Nurul Izzah tu membuktikan bahawa dia hanya membuat dakwaan tanpa merujuk kepada bukti atau pun maklumat yang berdasarkan kepada 'Hearsay'.

Dalam erti kata lainnya, kenyataan yang dibuat oleh Nurul Izzah itu boleh dianggap sebagai satu bentuk Deformation yang berniat untuk memburukkan nama baik Pengerusi NFCorp serta isterinya yang juga merupakan Ketua Wanita UMNO Malaysia!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Rumah dah siap, pahat berbunyi..

    BalasPadam
  2. alahhh...hakim pun manusia biasa gak...faham2 jer laaa...

    BalasPadam
  3. Janda kutuk jmpe madey kat london..ada skandal ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping