Khamis, Julai 20, 2017

Heh! Kita sikit pun tak heran jika Si Tunggul Kayu ni enggan memohon maaf kepada rakyat Kajang biarpun partinya pernah menipu penduduk didalam kawasan DUN tersebut sebelum ini.

Lagi pun, kerja menipu rakyat ni memang dah menjadi kebiasaan buat Pakatan macam Si Wan Azizah ni. Jadi, tak pelik la kalau dia engga memohon maaf diatas kesalahannya sendiri.

Dalam satu kenyataan semalam, Si Wan Azizah tu kata, dia enggan memohon maaf secara umum ekoran kegagalan agenda Langkah Kajang yang digerakkan oleh partinya tiga tahun lalu.

Sebagai alasan, Si Wan Azizah mendakwa bahawa semua yang telah direncanakan oleh partinya itu sebelum ini telah pun berlaku dan rakyat tidak perlu memikirkan perkara itu lagi.
“Adakah Datuk Seri akan mohon maaf sebab Langkah Kajang gagal? Buat apa saya nak minta maaf,” katanya kepada wartawan hari ini.
Wan Azizah ditemui media pada Majlis Rumah Terbuka Majlis Perbandaran Kajang (MPKj) hari ini yang turut dihadiri oleh Azmin Ali yang telah menggagalkan agenda Langkah Kajang itu sebelum ini.

Ditanya tentang keperluan Langkah Kajang oleh pembangkang, ADUN Kajang itu berkata; “Apa yang berlaku sudah berlaku. Rakyat perlu teruskan hidup. Kita nampak Selangor sekarang makin maju."

Dalam erti kata lainnya, Si Tunggul Kayu tu mendakwa kononnya rakyat masih tidak boleh 'Move On' walaupun agenda Langkah Kajang itu terus menjadi satu persoalan sehingga ke hari ini.

Tapi yang herannya, kenapa dia sendiri tak boleh 'Move On' dan masih lagi cuba nak menyalahkan pihak Kerajaan ekoran 'Keghairahan Songsang' yang dimiliki oleh Si Ketua Penipu tu?

Yang buat laporan mengenai salah laku seksual Si Ketua Penipu tu pun bukannya Kerajaan. Yang jolok lobang punggung pembantu khas Si Ketua Penipu tu pun bukannya pihak Kerajaan.

Tapi bila membuat tuduhan, kenapa Si Wan Azizah tu tetap nak kaitkannya dengan Kerajaan? Kan nampak sangat yang dia sendiri pun tak mampu nak terima kenyataan bahawa Si Suaminya itu seorang Peliwat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Salah sendiri tak ngaku. Nak libatkan org lain utk tutup salah sendiri. Teruknya akhlak politik skrg.

    BalasPadam
  2. Dah keluarga memang kuat menipu.. apa yg diharapkan utk minta maaf.. menipu lagi ada lah.. penyokong pulak buta dam tuli... senang lah kena tipu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping