Jumaat, Ogos 18, 2017

Heh! Sekarang kita tau la betapa mudahnya puak Pakatan Haprak tu kena kencing dengan Si Ketua Penipu tu. Mudah sangat diorang terpesona dengan pembohongan yang dilakukannya.

Contoh yang paling mudah ialah mengenai pendirian geng Otai PKR yang sebelum ini membuat ketetapan menolak kepimpinan Tun Mahathir sebagai Pengerusi Pakatan Haprak tu.

Pada awalnya, geng Otai PKR tu membuat desakan agar Pakatan menubuhkan RCI terhadap Tun Mahathir diatas segala kesalahan yang dilakukan sewaktu menjadi Perdana Menteri.

Namun kemudian geng Otai PKR tu mengubah pendirian tersebut setelah Si Ketua Penipu tu mengeluarkan 'Fatwa' agar mereka menerima kehadiran Tun Mahathir dengan alasan Reformasi.

Tapi, 'Fatwa' yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu diragui kerana dia sedang meringkuk dalam penjara pada ketika ini. Bagaimana mungkin seorang banduan boleh buat kenyataan sedemikian?

Perkara itu juga bukan baru dibangkitkan. Malah setiap kali 'Fatwa' Si Ketua Penipu tu diterbitkan, sudah pasti ianya akan menjadi pertikaian. Boleh ke seorang banduan keluarkan 'Fatwa'?

Jawapannya, TIDAK BOLEH seperti mana penjelasan yang diberikan oleh pihak penjara dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini berhubung kenyataan terbuka Si Ketua Penipu tu.
"Mana-mana banduan adalah tidak dibenarkan membuat sebarang kenyataan penyiaran tanpa kebenaran dari Jabatan Penjara iaitu sepertimana ketetapan prosedur penjara. Dalam hal ini Anwar tidak diberikan kebenaran berbuat sedemikian," kata Supri dalam kenyataan media hari ini.
Maka persoalannya sekarang, siapa 'Tangan Ghaib' yang menyamar sebagai Si Ketua Penipu tu selama hari ini? Takkan pulak dia ada bela "Hantu Raya" untuk buat kenyataan sedemikian.

Kalau takde, bermakna selama hari ini puak Pakatan Haprak tu dah kena kencing dengan 'Fatwa' yang dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu. Nak pulak dikalangan penyokong - penyokong tegar PKR yang sememangnya seronok bila dikencing oleh Si Ketua Penipu tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping