Rabu, September 20, 2017

Pemikir PAN tampil mendedahkan rahsia di sebalik strategi PKR yang bersungguh-sungguh mahu mewujudkan kerjasama dengan PAS bagi merealisasikan cita-cita ‘satu lawan satu’ pada PRU 14.

Menurutnya, strategi itu memerangkapkan PAS supaya tewas di semua kerusi yang dipertandingkan, namun dalam masa sama kerusi yang ditandingi PKR selamat dengan sokongan Pakatan.
“PAS tidak bertanding di kerusi PKR. PAS akan kalah semua kerusi walaupun bertanding satu lawan satu. Yang akan menang hanyalah PKR dan DAP sekaligus memerintah beberapa negeri dan mungkin Malaysia,” dedah Abdul Rahman dalam Facebook.
Tambahnya, idea mewujudkan kerjasama dengan PAS ini dikemukakan oleh kumpulan peguam dan aktivis hak asasi yang mempengaruhi pemikiran Si Ketua Penipu tu dan juga Azmin Ali.

Kumpulan itu terdiri dari kalangan beberapa orang individu yang Pro Kartel Azmin seperti Si Tipah Koya dan kekasihnya, N Surendran serta bekas Pengerusi Bersih, Ambiga Sreenevasan.
“Tujuan utama hendak membunuh gerakan politik Islam di Malaysia. Kita jangan lupa orang seperti Sivarasa, Surendran, Ambeega dan sebagainya adalah dari Bar Council. Waktu kes Lina Joy dulu Sivarasa antara yang menyolong murtad Lina Joy.
“Latheefa Koya memang kepala otak liberal berlagak alim tapi jahil. Mereka ni semua membawa agenda liberal pro homosexual, pro feminsima, anti politik Islam, pro LGBT dan saya suspek mereka mendapat wang dari badan-badan NGO antarabangsa (takda bukti),” dedahnya lagi.
Pendedahan itu sekaligus membuktikan bahawa masih ada lagi dikalangan puak PAN tu yang curiga dengan agenda sebenar PKR dan menganggap parti itu tidak boleh dipercayai sama sekali.

Sebelum ini, PKR tampil membuat kenyataan bahawa parti itu sedang dalam rangka kerja untuk kembali mewujudkan kerjasama Politik dengan PAS bagi menghadapi Pilihan Raya Umum.

Namun PKR menegaskan, hubungan kerjasama Politik yang baru itu hanya melibatkan kedua - dua parti itu sahaja dan tidak membabitkan parti lain dalam gabungan Pakatan Haprak tu.

Tindakan PKR itu menimbulkan rasa tidak puas hati bukan sahaja dikalangan parti - parti gabungan Pakatan, bahkan menyebabkan pemimpin parti itu sendiri meletakkan jawatan serta merta.

Ekoran daripada ketidak-puasan hati itu membuatkan Pakatan secara tegas mengambil ketetapan secara konsensus menolak sebarang usaha bagi mengadakan rundingan kerjasama dengan PAS untuk menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping