Jumaat, Disember 01, 2017

Desas desus mengenai rombakan beberapa kawasan PKR kini semakin hangat kedengaran dan mula menjadi perbualan dikalangan rakyat termasuk ahli parti tersebut secara tertutup.

Jika sebelum ini, kita dengar cerita pasal kemungkinan Parlimen Kuantan yang bakal ditandingi oleh PPBM walaupun Ahli Parlimen tersebut masih lagi diwakili oleh pemimpin PKR.


Malah, dalam pendedahan yang dibuat, kebarangkalian kawasan Parlimen Pandan yang diwakili oleh Rafizi juga yang digantikan dengan calon dari PPBM juga turut menjadi perhatian.
PKR Angkat Kaki Dari Lembah Pantai, Letakkan Calon Bunga Bekas Pengerusi SPR #Negaraku
Kali ini, khabar angin mengatakan yang Si Nurul Izzah bakal melarikan diri dari Parlimen Lembah Pantai pula menjadi topik hangat apabila ada yang mendakwa PPBM akan ambil alih.

Khabar mengenai perpindahan Si Nurul Izzah ke Permatang Pauh bukan berita baru. Tapi kemungkinan dia akan dipindahkan ke kawasan lain yang lebih selamat menjelang PRU yang akan datang.

Namun, ada dikalangan ahli PKR mendakwa perpindahan beberapa kawasan Parlimen PKR kepada PPBM ini merupakan sebahagian dari strategi Azmin untuk melemahkan kem Wan Azizah.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila pemimpin - pemimpin yang Pro Wan Azizah sahaja yang dipindahkan. Tetapi mereka yang menyokong kartel Azmin masih kekal untuk memastikan kedudukan Timbalan Presiden PKR itu bertambah kukuh!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Aku tak faham mengapa bila mengundi kena calitkan dakwat kat jari....Bukankah kaedah biometrik sudah wujud? Sapalah Ketua SPR yg mgikut cadangan primitif....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping