Rabu, Disember 06, 2017

Pembangkang harus realistik. Jangan suka sangat duduk diatas angan - angan yang tidak kesampaian dan suka mendongak langit. Kaedah itu tidak akan membawa mereka ke mana - mana.

Soalnya, kenapa beria sangat diorang nak tolak cadangan agar Pakatan Haprak tu mengangkat Tun Mahathir sebagai calon Perdana Menteri mereka selepas PRU yang akan datang?

Tak layak ke bekas Perdana Menteri itu menyandang jawatan tersebut sedangkan sebelum ini dia sudah banyak menabur jasa kepada Negara selama 22 tahun memerintah seperti yang dibanggakan?

Kalau dibaca dari kenyataan yang dibuat oleh Si Saifuddin Abdullah ni, dia masih menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai calon yang paling tepat untuk dijadikan calon PM Pakatan.

Bagi Saifuddin, Si Ketua Penipu tu masih lagi dianggap sebagai seorang pemimpin 'Suci' yang perlu diangkat dan dinobatkan sebagai Perdana Menteri. Tun Mahathir ni hanya PM sementara.

Malah kata Si Saifuddin, peranan Tun Mahathir hanya penting untuk menarik undi dari kalangan orang Melayu terutama dikalangan pengundi yang berada diluar bandar dan orang muda.
“Siapakah calonnya? Yang terbaik ialah DSAI (Anwar). Tapi beliau tak dapat dicalonkan sekarang.
“Tun Mahathir juga mustahak dalam meyakinkan pengundi Melayu luar bandar dan ahli/penyokong Umno untuk mengundi HARAPAN (Pakatan Harapan),” katanya.
Pokok pangkalnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Saifuddin Abdullah itu menunjukkan yang dia masih belum yakin dengan kepimpinan Tun Mahathir menerajui Pakatan Haprak tu pada ketika ini.

Sebaliknya, Si Saifuddin Abdullah tumasih mahu Si Ketua Penipu tu menjadi Perdana Menteri walaupun pada hakikatnya dia sedar bahawa Ketua Umum PKR tu sekarang sedang meringkuk dalam penjara kerana didapati bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping