Jumaat, Januari 05, 2018

Hahaha!!! Memang lawak betul tindakan Presiden PKR ni. Nampak sangat yang dia sedang bermain wayang hanya semata - mata untuk menunjukkan yang dia setia kepada Tun Mahathir.

Padahal, Si Wan Azizah tu hanya sekadar nak menunjukkan yang dia masih mempunyai suara didalam Pakatan dan membuktikan bahawa PKR sudah benar - benar putus hubungan dengan PAS.

Tapi, dek kerana nama dia sebelum ini dicalonkan sebagai Timbalan Perdana Menteri Pakatan Haprak, maka terpaksa la Si Tunggul Kayu tu bermain wayang Politik yang bertaraf Longkang.

Presiden PKR itu kini dilihat mula mengambil pendekatan menyerang PAS secara terbuka, bagi membuktikan kesetiaannya kepada Tun Mahathir yang selama ini kuat menghentam PAS secara agresif mutakhir ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengarah Pilihan Raya PAS Selangor, serangan demi serangan dari puak Pakatan Haprak terhadap PAS itu seolah - olah dibuat secara terancang.
“Sejak putus hubungan PAS dengan PKR dan DAP, makin kalut kelihatan bacaan politik mereka sedang PAS terus tegap belayar ke hadapan sebagai alternatif terbaik buat rakyat.
“Berkali PAS telah nyatakan akan melangkah masuk PRU 14 bersedia menghadapi BN dan PH dalam pertandingan pelbagai penjuru.
“Ini bermakna calon PH pun PAS tolak begitu juga calon BN. Mungkin Kak Wan masih asyik dan melayan rekod buruk yang diulang-ulang orang-orang PAN,” katanya.
Namun bagi sesetengah pihak, tindakan Si Wan Azizah tu bukan sesuatu yang menghairankan. Apa yang dia buat hanya demi menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri.

Kalau dia tak tunjuk yang parti dia menyerang PAS, nanti puak Pakatan Haprak tu akan mendakwa PKR cuba bermain 'Kayu Tiga' walaupun pada hakikatnya memang itu yang sedang dilakukan mereka pada ketika ini. Takkan itu pun orang tak nampak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping