Isnin, Februari 26, 2018

Seperti kita tahu bahawa kes curi pasir di negeri Selangor ini adalah melibatkan anak saudara kepada Azmin Ali iaitu MB Selangor bawah kerajaan DAP.

Si Lanun ini telah di bebaskan melalui ikat jamin tetapi siasatan kes masih dijalankan.

Oleh hal yang demikian, bagi menutupi kerja menyamun hasil bumi Selangor ini,  media Selangor Kini telah di bayar untuk spin isu ini kepada "sungai di korek adalah bertujuan untuk dalamkan sistem perparitan".

Namun begitu sekiranya betul sungai ini di korek dengan tujuan untuk dalamkan sistem perparitan, mengapa tidak diberitahu kemana perginya pasir-pasir yang telah di korek keluar daripada Sungai ini?

Adakah tujuan media Selangor Kini keluarkan tajuk berita murahan begini adalah kerana sudah diberikan dedak oleh lanun pasir Azmin Ali?

Maka mainan media Selangor Kini akan membolehkan ramai rakyat akan tertipu. Tambahan pula, akhbar Selangor Kini di agihkan secara percuma ke Masjid, Sekolah, Kedai Makan dan lain-lain.
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Di Selangor rumah urut, pelacuran, judi haram bercambah mcm cendawan selepas hujan... Harap2 pihak berkuasa melipat ganda usaha membenteras pusat pelacuran tersebut...Allahu Akbar!!!

    BalasPadam
  2. dimana2 masjid diselangor di edarkan akhbar propaganda palsu kerajaan..mengapa ini dihalalkan..sedangkan akhbar utusan yang lebih berbibawa fakta yang betul di haramkan di jabatan kerajaan selangor..sy juga berpura2 ambil beberapa naskah di masjid2 tapi dirumah terus dibakar..haram baca berita bohong palsu fitnah..

    BalasPadam
  3. mana citer azmin dirompak nya?

    BalasPadam
  4. Dah jdi bangang macam krjaan selangor bawah umno dulu jgk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping