Isnin, Februari 26, 2018

Siapa yang tak kenal dengan lakonan 'Sakit' yang menjadi kebiasaan puak Pakatan Haprak ni. Amalan sedemikian memang sudah lama dijadikan sebagai modal Politik Murahan mereka.

Kalau dulu, Si Ketua Penipu tu pernah menggunakan taktik memakai bekung leher untuk menunjukkan kononnya dia sedang menderita kesakitan akibat ditahan oleh pihak Polis.

Kemudian Si Ketua Penipu tu juga pernah mengadu sakit belakang apabila dia dimasukkan ke penjara. Alasannya, sebab tilam di katil penjara terlalu nipis menyebabkan dia sakit belakang.

Sekarang, giliran Si Azmin Ali tu pulak cuba nak buat lakonan kononnya dia sedang mengalami kecederaan tulang belakang dan terpaksa bekerja dirumah bagi meraih simpati murahan.

Sebagai rekod, sejak kebelakangan ini Si Azmin Ali tu mula menjadi tak tentu arah apabila penyelewengan serta salah guna kuasa pentadbiran Rejim Pakatan Selangor didedahkan secara umum.

Ditambah pula dengan siasatan pihak SPRM berhubung isu skandal pasir yang melibatkan anak saudaranya sendiri serta penyelewegan tanah peneroka di Ijok menjadi perhatian ramai.

Malah, isu yang berkaitan Pakatan Haprak di Selangor, khususnya berhubung isu pengagihan kerusi DUN dikalangan mereka juga masih GAGAL diselesaikan oleh Si Azmin Ali.

Kemungkinan besar keadaan itu yang membuatkan Si Azmin Ali tu mula sesak nafas dan terpaksa mencipta alasan sebagai jalan keluar. Maka tidak mustahil sekiranya dakwaan kononnya dia sedang mengalami sakit tulang belakang itu hanya sekadar rekaan semata - mata bagi mengelakkan dirinya dari berhadapan dengan rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping