Isnin, Februari 12, 2018

Bodoh sangat ke Si Azmin Ali ni menjadi Menteri Besar sehingga Rejim Pakatan pimpinannya mudah kena tipu dengan pihak pemaju projek perumahan Selangorku tu sebelum ini?

ATAU, adakah Si Menteri Besar Selangor ni ingat rakyat dibawah Rejim pemerintahannya terlalu bodoh sehingga mudah kena kencing dengan dia apabila diberikan alasan sedemikian?

Mungkin Azmin ingat bila dia bagi alasan kononnya pihak pemaju yang gagal menjalankan kerja dan menyiapkan projek perumahan Selangorku tu, dia akan terlepas dari dipersalahkan.

Tapi Si Azmin Ali tu tak sedar bahawa tindakan dia membuat kenyataan sedemikian hanya mengundang rasa marah dikalangan rakyat yang menganggap Rejim Pakatan Haprak tu telah menipu mereka.

Bagi mereka, Rejim dibawah kepimpinan Si Azmin Ali tu hanya sekadar pandai bercakap besar, mendabik dada kononnya mereka membawa kecemerlangan menerajui pentadbiran Negeri.

Sedangkan realitinya, takde apa pembaharuan pun yang dibawa oleh Si Azmin Ali tu. Sebaliknya, dia hanya mengekalkan apa yang telah dilakukan oleh Menteri Besar selebum dia sahaja.

Namun dek kerana nak menyembunyikan kemaluan diri dia sendiri, maka terpaksa la Si Azmin Ali tu menunding jari dan menyalahkan pihak pemaju projek perumahan Selangorku tu.

Azmin hanya menjadikan pihak pemaju tu sebagai Kambing Hitam bagi menutup kelemahan dan kegagalan dia sebagai seorang Menteri Besar yang memerintah Rejim Pakatan Selangor tu.

Pokok pangkalnya, kegagalan Rejim Pakatan dibawah pemerintahan Si Azmin Ali tu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu memang tidak boleh dipercayai. Baru dapat memerintah Negeri pun diorang boleh kena kencing dengan pemaju!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping