Khamis, Mac 29, 2018

Biar betul laporan yang diterima semalam. Katanya, kebanyakan calon PKR tu hanya menawarkan diri untuk bertanding PRU yang akan datang semata - mata kerana nak duit peruntukan.


Menurut satu sumber, ada beberapa orang pemimpin parti itu diperingkat Cabang hanya menawarkan diri untuk mendapatkan peruntukan dari pucuk pimpinan parti demi kepentingan peribadi.


Malah katanya, pemimpin tersebut sendiri mengakui yang mereka sukar untuk menang dalam Pilihan Raya Umum akan datang tetapi masih mahu menawarkan diri sebagai calon mewakili parti.

"Kebanyakkan calon ni setakat nak duit peruntukan dari pucuk pimpinan parti sedangkan dalam masa yang sama diorang tau yang diorang tak boleh menang.
"Kalau pucuk pimpinan bagi mereka RM 100 ribu, yang digunakan hanya sebanyak RM 40 ribu sahaja manakala selebihnya mereka masuk dalam poket sendiri," jelas sumber tersebut.

Kalau betul laporan yang diterima, maka tak perlu la orang setempat mengundi calon yang mewakili PKR ni. Belum pun diorang jadi wakil rakyat, dah pandai nak menipu dan songlap duit parti secara terbuka.


Bahkan tak hairan juga jika perkara sedemikian berlaku sebab sekarang ni pun kita boleh lihat sendiri gelagar wakil rakyat PKR ni. Satu hapah kerja pun diorang tak buat untuk rakyat. Bila nak dekat Pilihan Raya Umum baru nampak batang hidung diorang!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping