Isnin, Mac 19, 2018

Kalau kita kata yang puak Pakatan Haprak ni terdiri dari kalangan orang yang hanya pandai bercakap tak serupa bikin, ramai Macai yang hilang akal, meroyan tak tentu arah secara membabi buta.

Sedangkan hakikatnya, itulah mentaliti puak Pakatan Haprak ni. Diorang memang suka bercakap tapi tak pernah buat pun apa yang diperkatakan. Sebaliknya diorang hanya pandai beretorik.

Sebagai contohnya, puak Pakatan Haprak tu mengakui secara terbuka bahawa kelemahan mereka ialah apabila mudah menerima bekas pemimpin - pemimpin UMNO menyertai Pakatan.

Kata mereka, bekas pemimpin UMNO ni boleh masuk Pakatan, tapi penglibatan mereka hanya perlu dihadkan sebagai 'Pengikut' sahaja. Tidak boleh nak diangkat menjadi pemimpin atasan.
Tapi IRONIKnya, puak Pakatan Haprak tu juga yang mengangkat Tun Mahathir sebagai Pengerusi dan calon Perdana Menteri mereka. Padahal Tun Mahathir tu bukan setakat pemimpin biasa.

Sebaliknya, Tun Mahathir tu bekas Presiden UMNO dan juga bekas Perdana Menteri Malaysia yang pernah dituduh mengamalkan kronisme sewaktu zaman pemerintahannya sebelum ini.

Bahkan puak Pakatan Haprak tu pernah mendakwa Tun Mahathir sebagai pemimpin yang Zalim dan Kejam serta diberi gelaran Diktator. Tapi sekarang, boleh pulak diorang angkat dia jadi pemimpin tertinggi Pakatan?

Itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak ni jenis manusia yang MUNAFIK. Bercakap bukan sahaja tak serupa bikin. Tapi satu hapah pun dari apa yang mereka perkatakan tak boleh diguna pakai lansung. Buat mengabihkan masa je dengar cakap diorang ni!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping