Jumaat, Mac 16, 2018

Secara tiba - tiba, DAPigs tampil membuat pendedahan secara terbuka kononnya ada 700 ribu rakyat Malaysia bekerja di Singapura dan 400 ribu dari jumlah tersebut tinggal di negara itu.


Malah parti itu juga dikatakan sedang giat berkempen untuk membawa masuk 'Rakyat Malaysia' yang dikatakan seramai 700 ribu orang itu sewaktu Pilihan Raya Umum yang akan datang.


Persoalannya, dari mana pulak DAPigs dapat statistik mengenai jumlah rakyat Malaysia yang berada di Singapura ni? Katanya, mereka mendapat maklumat tersebut melalui laman media sosial.


Boleh pakai ke statistik yang dikutip dari laman media sosial tu sedangkan status dan profil pengguna boleh direka-cipta sesuka hati oleh sesiapa sahaja. Jadi, macam mana kita nak tau yang mereka tu betul - betul rakyat Malaysia?


Herankan? Kenapa pulak tiba - tiba DAPigs sibuk nak membangkitkan isu tersebut? Adakah mereka yang tinggal di Singapura itu benar - benar rakyat Malaysia seperti mana yang didakwa?


Dan jika betul anggaran yang dibuat oleh DAPigs itu, seramai mana dikalangan mereka yang sudah berdaftar dengan SPR bagi membolehkan mereka untuk mengundi sewaktu PRU nanti?


Tidak mustahil sekiranya 700 ribu orang yang didakwa sebagai 'Rakyat Malaysia' ini hanya sekadar wayang Politik DAPigs untuk mengimport pengundi dari luar bagi memberi kemenangan kepada mereka dalam PRU yang akan datang!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. kerajaan jgn duduk relax santai pulak...fikir cara2 pencegahan sebelum parah...dapigs ni bangsa yg sgt licik...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping