Rabu, Mac 14, 2018

Syukur Alhamdulillah. Hanya itu sahaja ungkapan yang dapat diberikan apabila mendapat khabar berita mengenai hasrat Si Rafizi ni yang tidak akan bertanding dalam PRU yang akan datang.


Memang dikira Seribu Rahmat bila Si Rafizi ni tak bertanding kelak. Kurang sikit sebaran berita fitnah dan tuduhan yang tidak berasas yang keluar dari mulut dia selaku seorang wakil rakyat.


Kalau tidak, tak pasal - pasal je pengundi di Parlimen Pandan tu dapat dosa percuma akibat tindakan yang dilakukan oleh wakil rakyat mereka yang tidak bertanggungjawab macam Si Rafizi ni.


Berita mengenai hasrat Si Rafizi itu dinyatakan oleh dirinya sendiri secara terbuka didalam sidang Parlimen ketika memulakan sesi perbahasan Usul Titah Ucapan Yang DiPertuan Agong.


Keputusan Rafizi itu, dipercayai dibuat selepas Mahkamah Sesyen Shah Alam pada 7 Februari lalu menjatuhkan hukuman penjara 30 bulan terhadapnya, kerana didapati bersalah membocorkan dokumen penyata baki akaun bank milik National Feedlot Corporation (NFC), National Meat pada Mac 2012.


Sebagai rekod, Rafizi juga ketika ini sedang dalam proses prosiding perbicaraan kes saman fitnah yang difailkan oleh Tabung Haji terhadap dirinya dan banyak lagi kes saman fitnah yang sedang menanti di mahkamah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. sia-sia hidup semata-mata nak memfitnah... takkan tak reti bertaubat si sotong pandan ni

    BalasPadam
  2. Tak tanding? Baguuuuusss

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping