Rabu, April 04, 2018

Memang sejak dari awal lagi, isu berkaitan dengan menggunaan satu logo seperti yang disarankan oleh Tun Mahathir sebelum ini hanya ibarat 'Angan - Angan Mat Jenin' semata - mata.




Tapi, bila perkara itu dinyatakan secara terbuka, ramai pula dikalangan puak Pakatan Haprak tu meroyan tak tentu arah dan menuduh kononnya kita sengaja mengada - adakan cerita.


Padahal memang itulah hakikatnya. Pakatan Haprak yang dibentuk oleh 4 parti pembangkang itu jelas tidak mempunyai pendirian yang sama. Apatah lagi dasar perjuangan mereka juga berbeza - beza.


Maka tidak hairan la sekiranya semalam, bekas Perdana Menteri yang berusia 93 tahun itu berada dalam keadaan kesipuan apabila ditanya mengenai keputusan berhubung isu 'Satu Logo' tersebut.


Tun Mahathir dengan keadaan serba salah menyatakan bahawa isu itu ada dibincangkan tetapi malangnya tidak ada keputusan yang dapat dicapai diantara mereka malam semalam.


Dengar ceritanya, wakil DAPigs tidak bersetuju untuk menggunakan satu logo bagi mewakili kesemua calon yang bertanding dalam PRU yang akan datang. Alasannya, DAPigs takut hilang pengaruh.


Secara tidak lansung, keadaan itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak ni tidak mempunyai pendirian yang sama. Masing - masing sibuk dengan agenda Politik Peribadi mereka sendiri. Maka sebab itu nak pakai satu logo pun diorang tak boleh buat keputusan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. baik tak payah panggil pakatan..logo asing2..ikut saja lah kata2 big boss kau org dapigs tu..nanti melepas semua..andai berkuasa tuan besar org melayu pasti dapigs..nasib kau org lah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping