Khamis, April 19, 2018


Pakatan berbangga kononnya kerjasama mereka dengan Tun Mahathir akan membawa hasil lumayan dalam PRU14. Namun itu semua hanya sekadar wayang HIPOKRIT mereka semata - mata.


Walhal mereka sendiri sedar dan tahu bahawa kemasukan bekas Perdana Menteri itu adalah beban paling berat yang terpaksa  ditanggung sepanjang PRU kali ini. Ibarat macam 'Memikul Biawak Hidup'. 


Sekaligus tindakan RETORIK mereka itu telah merosakkan mood penyokong puak Pakatan Haprak itu sendiri apabila mereka terpaksa merombak kembali perjuangan politik asal terhadap Tun Mahathir.


Mana tidaknya, ketika Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri, puak Pakatan ini jugak yang menyalak meminta agar demokrasi Negara dikembalikan dan menuduh kononnya Kerajaan zalim.


Ketika Si Ketua Penipu tu dipenjarakan, puak pembangkang itu juga yang sanggup berpanas berdemonstrasi di atas jalan raya membuat tuntutan ke atas pembebasan dan mahu menegakkan keadilan.


Skandal BNM-Forex, Maminco, Perwaja dan sebagainya yang mengalami kerugian sebelum ini juga dibangkitkan oleh puak Pakatan Haprak tu juga yang menuntut agar Tun Mahathir menjelaskan kepada rakyat. 


Tapi sekarang, baik Pakatan mahupun Tun Mahathir sendiri terpaksa membuat pusingan 360 darjah hanya semata - mata kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.


Yang menentang dah jadi kawan. Isu yang dibangkitkan dilupa begitu sahaja. Perjuangan yang dilaungkan selama ini hanya tinggal sia - sia belaka. Penyokong jugak yang kesipuan kerana dikencing oleh pemimpin.


Tapi tak hairan la jika perkara seperti itu berlaku. Malah sebelum ini pun, bukan orang lain yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat. Sebaliknya DAPigs juga yang buat tuduhan tersebut.


Dek kerana DAPigs pun sedang terdesak nak merampas kuasa, apa cara sekali pun diorang sanggup lakukan demi mencapai hasrat untuk memerintah Negara mengikut kehendak mereka. Maka sebab itu mereka sanggup mempergunakan Tun Mahathir secara terang - terangan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Betul ke Karpal didalam dewan mengatakan ada bukti Anwar Ibrahim meliwat? Dimahkamah pula dia menjadi peguambela kes liwat... mana integriti peguam macam ni, rakyat cuma nak tahu sebab ramai yg tak tahu kerje peguam ni apa yg sebenarnya? Nak membela kebenaran atau kebatilan? Rakyat cuma nak tahu!

    BalasPadam
  2. Betul tu anon 2.27
    Rakyat nak tanya mathir..
    Betul atau tidak anwar meliwat?
    Just jawab ya atau tidak..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping