Isnin, April 02, 2018

Kalau sebelum ini, bukan main lagi puak penyokong PPBM tu menuduh kononnya UMNO merupakan sebuah parti yang kejam terhadap ahli - ahlinya kerana bertindak terburu - buru.


Tuduhan tersebut dikeluarkan selepas beberapa orang pemimpin utama parti itu dipecat dan digugur keahlian mereka kerana secara terbuka mempersoalkan tindakan pucuk pimpinan parti.


Kata mereka, UMNO cuba menutup kelemahan dan kesalahan yang dilakukan oleh pucuk pimpinan parti itu dengan mengambil tindakan memecat keahlian pemimpin seperti Muhyiddin Yassin.


Malah kata mereka, UMNO ni tidak mengamalkan sikap terbuka dan tidak boleh ditegur. Kononnya mereka menggambarkan kepimpinan UMNO ni sebagai parti yang tidak boleh disentuh.


Tapi hakikatnya, tindakan yang dilakukan oleh pucuk pimpinan PPBM itu sendiri jauh lebih kejam dan zalim dari UMNO apabila mereka mengeluarkan ugutan untuk memecat ahli yang menuntut kebenaran.


Masuk kali ini, dah berapa ramai ahli parti itu yang dipecat tanpa sebarang usul periksa hanya semata - mata kerana mereka tampil menuntut penjelasan berhubung isu yang dibangkitkan.


Kali ini, kepimpinan PPBM sekali lagi membuat ugutan untuk memecat mana - mana ahli parti yang tampil mempertikaikan kesahihan dokumen yang diserahkan kepada RoS sebelum ini.


Dari satu sudut, nampak sangat kepimpinan PPBM ni jenis manusia yang suka bercakap tak serupa bikin. Nak tunjuk kononnya diorang ni maksum sedangkan dalam masa yang sama, diorang ni hanya mengamalkan sifat MUNAFIK secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping