Rabu, Mei 02, 2018

Makin ramai pemimpin Pakatan pro DAPigs yang mula mengambil kesempatan menggunakan modal politik ‘kebencian’ terhadap bangsa dan agama termasuk mengeluarkan kata - kata kesat. 


Perpecahan Melayu dan Islam di negara ini semakin kritikal serta boleh dianggap sebagai satu perkara yang menyedihkan apatah lagi apabila dilihat menjadi boneka kepada parti DAPigs. 


Sebaliknya, DAPigs kekal dilihat sebagai sebuah parti  yang berkuasa mengetuai Pakatan secara terbuka dan bukannya PKR yang hanya sekadar 'Anjing Peliharaan' DAPigs semata-mata. 


Lihat sahaja bagaimana DAPigs mempergunakan PAS sebelum ini sehingga menyebabkan parti itu muak dan mengambil tindakan untuk meninggalkan Pakatan Haprak tu dalam PRU kali ini.


Apa yang pasti, ideologi DAPigs yang menuntut Hak Kesaksamaan dikalangan rakyat secara menyeluruh turut menyentuh kedudukan orang Melayu serta kedaulatan Islam secara terbuka.


Malangnya, pemimpin Islam dalam Pakatan Haprak tu hanya sekadar mendiamkan diri apabila DAPigs terus menghina dan memperlekehkan Melayu serta Islam secara terang - terangan.


Sehinggakan, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali sendiri pun sanggup melaungkan slogan "Melayu Dah Mati" hanya semata - mata untuk memuaskan hati pemimpin DAPigs diperingkat atasan.


Pemimpin-pemimpin Islam dalam Pakatan sepatutnya belajar dari apa berlaku dengan bangsa seagama kita di negara jiran yang semakin tertindas atas sebab peluang ‘awal’ yang diberi dahulu. Jangan sampai menang sorak ‘maruah’ agama dan bangsa sendiri tergadai!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Ini benar..
    Sedihnya azmin sampai mcm tu dgn dunia..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping