Rabu, Mei 02, 2018

Kalau dulu, dalam mana - mana ceramah PKR pasti akan diselitkan dengan kisah 'Mata Lebam' Ketua Umum parti itu yang didakwa telah dizalimi oleh pemimpin diktator bernama Tun Mahathir.


Itulah modal Politik yang sering kali diulang - ulang dan dijaja untuk menyedarkan rakyat betapa kejamnya pemerintahan Tun Mahathir sewaktu menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun.


Tapi itu dulu. Sekarang, semua laungan reformasi yang dicetuskan oleh Si Ketua Penipu dan ahli keluarganya telah berjaya dibakul - sampahkan sehingga menyebabkan ahli parti itu sendiri terpinga - pinga.


Dengan sekelip mata, agenda asal perjuangan reformasi yang bermula sejak 20 tahun yang lalu terkubur baik sahaja pucuk pimpinan PKR membuat keputusan menerima Tun Mahathir sebagai sekutu.


Kisah mata lebam Si Ketua Penipu itu pun sudah dilupakan begitu sahaja. Pantas sekali pucuk pimpinan PKR membuat "U-turn" dan menjulang Tun Mahathir sebagai seorang pemimpin yang amanah.


Padahal, itulah manusia yang sering dikutuk, dicaci dan dihina setiap kali pemimpin PKR berdiri diatas pentas ceramah. Tapi kini, kes 'Mata Lebam' Si Ketua Penipu itu pula menghantui PKR sehingga menyebabkan Wan Azizah sendiri terdiam apabila ianya dibangkitkan semula!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Anwar dah tk kisah jadi om or not..
    Dia dok gelak pecah perut kat dlm tu ha tgk gelagat mathir kat luar ni..
    Dia dah puas hati.. kiki.. makan tuan

    BalasPadam
  2. #MATALEBAMMUDAHLUPA
    #MATALEBAMSUDAHLUPAAGAKYE
    #DAHNYANYUK

    BalasPadam
  3. Ha ha ha Madey dah jadi baruah Anwar..lagi lebam hati Madey kene sembah Anwar pulak..

    BalasPadam
  4. Ha ha ha Madey dah jadi baruah Anwar..lagi lebam hati Madey kene sembah Anwar pulak..

    BalasPadam
  5. azizahancurosakanajibukatasupayazizahatizzahancurosakata

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping