Selasa, Mei 08, 2018

Lim Kit Siang sedang dalam dilema kerana orang Cina tidak memberi tindak balas yang positif kepada simbol PKR seperti yang diharapkan dan nampaknya terdapat sedikit tentangan.


Penasihat DAPiga itu sepatutnya mendengar kata Chen Man Hin dan bukannya kata Mahathir dalam pemilihan simbol parti kerana penyokong DAPigs lebih biasa dengan simbol Roket.


Kini DAPigs cuba untuk membuat kawalan kerosakan dengan memaparkan kedua-dua simbol PKR dan juga simbol Roket supaya mereka boleh menenangkan penyokong mereka dan juga memenangi hati pembangkang Melayu.


Kit Siang berharap mereka boleh mengekalkan sokongan Cina mereka dan pada masa yang sama memenangi sokongan orang Melayu, yang merupakan satu jenis penipuan dan menunjukkan bahawa DAP tidak yakin dengan simbol PKR.


DAPigs ingat mereka bertindak bijak dengan bersembunyi di sebalik simbol PKR. Dan apabila itu telah mengecewakan orang Cina, mereka kini membawa kembali simbol roket sementara tidak mahu membuang simbol PKR. Dan tindakan ini menyebabkan keadaan lebih kucar-kacir untuk DAPigs!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping