Selasa, Jun 04, 2019

Hebat Kerajaan PH. Sebelum perintah PH berjanji tiada lantikan politik untuk jawatan tertinggi Kerajaan. Sekali dengan jawatan Ketua Pesuruhjaya SPRM pun orang PH sapu habis. Mampukan seorang ahli politik tegar kepartian pastikan mereka tidak pilih kasih apabila melibatkan kawan sekapal? Sekadar bertanya.


Pada tahun 2016, Ketua Pesuruhjaya SPRM ditangkap khalwat dengan S Surendran, MP padang Serai, Kedah. Dihadapkan ke Jawatankuasa Disiplin. Sekadar bertanya, apa kesudahannya? Kes digugur atau 'no further action'?


Pertama kali dalam sejarah apabila Ketua Pengarah yang dilantik mempunyai 'zero working experience' dalam agensi awam Kerajaan terbabit. Boleh diumpamakan seperti melantik Chef Wan sebagai Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia.


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2019/06/rakyat-dikencing-lagi-apabila-latheefa.html#6w0sWFEqtMgotDoJ.99


PS: Tambah menghairankan ialah apabila Si Tipah Koyak ni pernah menghalang Rafizi membuat laporan kepada pihak SPRM berhubung kes dakwaan berlakunya Rasuah Betina dalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin.


Jadi, bagaimana mungkin dia boleh dilantik menjadi Ketua Pengarah SPRM sedangkan dia sendiri pernah cuba menyembunyikan salah laku rasuah yang melibatkan Rejim Pakatan sendiri???
Categories: ,

3 ulasan:

  1. punah&haru biru Malaysia di tangan tun mahadhir @ Pakatan Hancing....

    BalasPadam
  2. Jangan risau bro. Klu x makan rasuah, harta rakyat ato dedak, tidak perlu bimbang. Klu ada buat memang jantung berdegup kencang bro sbb latefa ni anti betul dgn pemakan rasuah@dedak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping