Isnin, September 13, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Berikut laporan yang Semut ambil dari mStar Online.

GOMBAK: Peguam bergelar Datuk yang merupakan suspek utama dalam kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya bersama tiga individu lain bercadang untuk menyertai MIC, kata Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk T. Murugiah.

Nasihat Semut buat MIC, JANGAN NAK MENYUSAHKAN DIRI SENDIRI!!! Kemudian menyusahkan orang lain pulak.

Sebelum ini dilaporkan didalam beberapa blog memberikan maklumat bahawa pembunuh dalam kes Jutawam Kosmetik itu adalah terdiri daripada ahli DAP dan penyokong kuat Hindraf. Baca disini. Kenapa tiba - tiba mereka nak masuk MIC pulak? Ingat dengan menyertai parti tersebut mereka akan terlepas dari sebarang tuduhan ke?

Menyedihkan. Kalau dah buat salah, berani tanggunglah. Masa buat kerja tu tak takut pulak, berani sangat kononnya. Nah sekarang, nak takut buat apa? Patutnya mereka tampil menyerah diri dengan berani. Bukan bersifat seperti Tikus.

Yang bertambah pelik, kenapa si Mahfuz Omar pulak yang bersuara? Ke mana hilangnya suara orang - orang DAP? Bisu ke Tony Pua, Eli Wong dan Teresa Kok? Kenapa mereka tidak menyangkalnya? Beginikah mereka mendidik ahli - ahli mereka supaya menjadi kejam dan zalim? Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.






Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping