Rabu, November 16, 2011


Bagi Semut, Si Ketua Penipu ni memang jenis manusia yang suka banyak beralasan. Apa saja yang dibuat, ada saja alasan yang akan diberikan.

Manusia seumpama ini dah tentunya tak boleh buat kerja dengan betul. Apatah lagi jika dia jadi pemimpin Negara kelak.

Dah pasti rakyat tidak boleh lansung nak tegur dia atau bagi cadang apa - apa pun kepada dia untuk diambil tindaka. Sebab nanti dia akan bagi macam - macam alasan untuk menolaknya.

Tapi bila tiba dalam kes yang berkaitan dengan diri dia, boleh pulak dia kata yang dia dah tak de alasan melainkan hanya perlu melawannya sahaja.

Nak pulak bila bercerita pasal isu video seks yang didedahkan oleh Datuk Shazryl Eskay tak berapa lama dulu. Kata dia, pihaknya dah tak de alasan lain melainkan lawan.
KUALA LUMPUR, 16 Nov ― Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa Barisan Nasional (BN) mendalangi siasatan terbaru ke atas beliau berhubung isu Datuk T mempertontonkan video seks Mac lalu sambil mendakwa pesaing politiknya mahu menghidupkan misteri si lelaki dalam rakaman itu.
Ketua Pembangkang itu memberitahu pemberita bahawa beliau tidak akan tunduk kepada tekanan sedemikian, sebaliknya akan melawan dakwaan-dakwaan yang dibawa ke atas dirinya.
“Ini yang mereka lakukan. Insya-Allah, kami tiada pilihan tetapi akan terus melawan, lawan mereka dalam pilihan raya.
“Mereka gementar untuk berhadapan dengan kita dan jadi, ini taktik kotor dan jahat yang mereka gunakan,” katanya lagi.
Anwar bercakap kepada pemberita di pekarangan balai polis Kepong.
Beliau diminta memberi kenyataan ekoran laporan polis bahawa telah memberi maklumat palsu berhubung siasatan awal ke atas kes rakaman video seks yang dipertontonkan oleh Datuk T.
Itu pasal la Semut letak tajuk kat atas dengan nada sedemikian rupa. Dia nak kata yang dia dah tak de alasan? Kepala Hotak Dia tak de alasan.

Banyak sangat dah cara orang bagi supaya dia berani tampil dengan Kebenaran. Tapi satu persatu cadangan tersebut ditolak.

Cadangan pertama ialah soalan kenapa dia Enggan menunjukkan jam tangan Omega dia sekiranya dia kata jam tersebut ada dalam simpanan dia?

Malah dia siap marah - marah lagi bila ada wartawan tanya pasal jam tangan dia tu. Kata dia jam tangan tu ada pada Kak Wan Omega.

Bila ditanya kepada Kak Wan Omega, katanya jam tu ada dirumah. Bila buat sidang media dirumah pun, diorang masih lagi berdolak dalik, memberikan alasan yang bukan - bukan.

Jangan kata nak tunjukkan jam tangan tu. Bayang jam tangan tu pun tak nampak. Ada kat rumah menda kejadahnya kalau macam tu.

Cadangan kedua yang diberikan ialah suruh dia ambik tindakan terhadap Datuk Shazryl Eskay tu. Dia yang mendedahkan video tersebut kepada umum.

Dah jelas - jelas dia kata yang Datuk Eskay tu berkonspirasi dengan Barisan Nasional demi untuk memburuk - burukkan nama baik dia dan keluarganya.

Kononnya, kata dia, tindakan Datuk Eskay tu hanya memalukan diri dia dan sengaja nak menjatuhkan maruah keluarga dia dengan video tersebut.

Kalau macam tu, kenapa dia tak nak saman je Datuk Eskay tu? Kenapa dia masih lagi berdolak - dalih mengenai perkara tersebut?

Kan nampak sangat Kebodohan dan Kebengapan Kepala Otak Si Ketua Penipu tu? Ini pun orang cakap dia manusia Anugerah Tuhan? Anugerah Kebodohan Tahap Omega Boleh la!!!

2 ulasan:

  1. elak lah selagi boleh elak masa didunia nie..diakhirat nanti tau lah nasib diri dan keluarga hang

    BalasPadam
  2. Anwar Ibrahim akan terus beralasan demi survival parti serta kroninya yg sentiasa menagih janji kuasa dan kekayaan. Percayalah, sekilas kata2 Anwar yg enak dan merdu itu, Azizah dan Nurul Izzah tahu yg suami/ayah nya adalah orang yang dimaksudkan dalam semua dakwaan seks dan liwat itu. Hanya kerana maruah sebuah keluarga sahaja yang menjadi asas mereka masih setia dan berhujah menyokong hingga ke saat ini. Insyallah, moga Allah bukakan hati isteri dan anaknya itu untuk berkata benar satu hari nanti dan pada hari tersebutlah kita akan melihat kebenaran akan terbongkar. Moga Anwar Ibrahim sempat bertaubat dan balik ke pangkal jalan sebelum Allah menjemputnya dan mati dalam kehinaan yang amat dahsyat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping