Khamis, November 17, 2011


Manusia pada zaman sekarang suka sangat mengambil mudah sesuatu perkara tanpa mereka faham apa maksud sebenar sesuatu perkara.

Jadi, Semut tak kisah kalau ada dikalangan pembaca blog Semut ni yang akan kata yang artikel ini semua hanya satu kebetulan semata - mata.

Apa yang Semut nak dedahkan disini ialah mengenai kaedah subversif yang dilakukan oleh Yahudi untuk mempengaruhi minda masyarakat dunia.

Macam - macam cara diorang akan gunakan bagi memesongkan akidah umat Islam terutamanya. Ianya memang sudah termaktub dalam Al - Qur'an:


Jadi, apa kena mengenanya dengan Superman, watak Hero yang popular dikalangan masyarakat dunia sehingga hari ini? 

Ianya merupakan salah satu lagi gerakan subversif yang Semut maksud diatas. Sesungguhnya Superman merupakan lambang keagungan Yahudi semata - mata.

Lihat logo Superman itu sahaja sudah cukup untuk menjelaskannya. Bentuk keseluruhan lambang itu menyembunyikan lambang Baphomet, Dewa Syaitan Yahudi.

Lambang Baphomet ini sebenarnya lambang bintang 5 tetapi dalam keadaan terbalik seperti gambar dibawah. 

Didalam lambang Baphomet ini pula terdapat satu lagi lambang yang bertentuk huruf 'S'. Namun ianya bukan huruf 'S' tetapi merupakan satu perkataan dalam bahasa Hebrew.

Huruf yang serupa dengan huruf 'S' ini disebut sebagai El yang membawa maksud 'Tuhan' dalam bahasa Hebrew. 
Kebetulan pulak, nama asal watak Superman ni ialah Kal - El yang dalam bahasa Hebrewnya membawa makna 'Anak Tuhan'.

Dalam erti kata lainnya, watak Superman merupaka metafora kepada bangsa Yahudi bahawa hanya mereka sahaja yang layak menyelamatkan manusia di bumi ini seperti Superman.

Adakah ianya Kebetulan belaka? Adakah ianya Kebetulan pencipta watak Superman ini kedua - duanya beragama Judas dan merupakan bangsa Yahudi? Korang fikir la sendiri!!!
Categories:

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping