Jumaat, Februari 24, 2012


Dalam hidup ni, kalau kita ada buat salah, mengakui adalah cara yang paling mudah. Dengan cara itu orang mudah nak terima.

Jadi, bila Si Ketua Penipu tu menuduh yang Tun Dr. Mahathir ada tulis surat kepada dua Presiden Israel, beliau mengakui perkara tersebut.

Sekarang ni, kita tunggu pulak. Bila Si Ketua Penipu tu nak mengaku yang dia memang ada hubungan istimewa dengan pertubuhan rejim zionis tu.

Adakah dia berani tampil dan mengakui bahawa Foundation For The Future yang dipengerusikannya tu menjadi salah satu penyumbang dana kepada Rejim Israel?

Dan yang lebih menarik, bila dia nak mengaku kata dia bukan lelaki dalam video Chinadoll dengan mengambil tindakan terhadap Datuk Eskay?

Sedar la diri tu sikit Anugay oi!!! Orang zaman sekarang ni bukannya bodoh. Semuanya boleh berfikir dengan waras. Kalu betul dia tak bersalah, kenapa dia takut? Setakat cakap je buat apa!!! Mengabihkan air liur je!!!
IPOH 23 Feb. - Tun Dr. Mahathir Mohamad mengakui pernah menulis surat kepada dua Perdana Menteri Israel iaitu Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak ketika beliau menjadi Perdana Menteri.
Namun, menurut Dr. Mahathir, surat tersebut adalah sebagai jawapan balas kepada surat yang diutus oleh dua pemimpin Yahudi itu yang meminta Malaysia mengubah pendirian dengan menjalin hubungan diplomatik dengan negara tersebut.
"Ia benar. Saya terima surat daripada Netanyahu dan Ehud Barak dan saya jawab balik mengatakan Malaysia tidak akan ada apa-apa hubungan dengan mereka selagi mereka tidak mengiktiraf kedudukan orang-orang Palestin.
"Bila dia (Netanyahu dan Ehud) jadi Perdana Menteri, harapan dia kita di Malaysia yang tidak ada hubungan dengan Israel akan ubah pendirian dan adakan hubungan dengan Israel. Saya kata tidak mungkin selagi dia (Israel) ganas macam itu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Jelajah Keamanan dan 'Waqaf Water 4Gaza' di sini hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. TUN M lantang menyuarakan ketidakpuasan hati terhadap rejim zionis di mesyuarat OIC...
    al juburi menyokong israel dunia akhirat...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping