Khamis, Mac 15, 2012


Ps: Itu yang diujarkan oleh pengacara yang tengah top pada ketika ini sewaktu menjawab persoalan dari kalangan wartawan dalam menafikan dakwaan yang dibuat.

Mungkin, alasan ini juga boleh digunakan oleh Si Nik Nazmi ketika nak mempertahankan Si Ketua Penipu tu dan juga Parti Kencing Rakyat dari merampas Kerajaan Malaysia.

Sebelum ini dia secara tak lansung mengakui yang PKR menggunakan Buku Panduan Asing untuk menghadapi Pilihan Raya dan menggulingkan Kerajaan.

Itu pun dah menunjukkan kesediaan puak - puak Pembangkang bagi mendapatkan sokongan dari kuasa asing termasuk la dari Israel sendiri.


Jadi, buat apa lagi rakyat Malaysia nak percaya kepada diorang sekiranya mereka memang ada niat nak menjalinkan hubungan dengan Negara Rejim Zionis tu? Korang fikir la sendiri!!! Jangan sampai Negara tergadai nanti baru nak menyesal sudah la!!!
Dikaitkan sebagai orang ketiga dalam hubungan cinta yang terjalin antara aktres Maria Farida dan Shahz Jaszle, nama Neelofa sebagai pendatang baru dalam dunia lakonan ini tercalar.
Neelofa atau nama sebenarnya Neelofa binti Mohd Noor, bukan sahaja dijadikan penyebab keretakan hubungan  pasangan itu, malah dia juga dikatakan sedang bermain cinta bersama Shahz Jaszle.
Hubungan yang terjalin sewaktu mereka sama-sama menjayakan penggambaran filem terbaru arahan Aziz M. Osman, Azura 2011 itu dikatakan menjadi intim lantas membuatkan shahz Jaszle memutuskan hubungannya bersama Maria Farida setelah enam bulan mereka menjalinkan hubungan cinta. 
Selain itu, Shahz juga dikatakan sanggup memandu seorang diri untuk bertemu Neelofa di Pulau Pinang semata-mata untuk menyambut hari lahir wanita itu dan ia sekali gus menjadi punca Maria Farida menolak untuk bergandingan dengannya semula dalam drama bersiri, Asmara 2.
Enggan menyalahkan sebelah pihak, Manggaonline menghubungi Neelofa untuk mendengar penjelasan daripada pihaknya pula.
Menyangkal seratus peratus dakwaan yang mengatakan dia menjalinkan hubungan bersama Shahz, Neelofa yang mesra di sapa Lofa itu menegaskan hubungannya dengan Shahz tidaklah serapat mana. - Sumber

4 ulasan:

  1. ko main la cinta ka guli ka gasing ka or bola sepak sekali pun yg penting aurat ko tutup la...

    bukan sempoi pun!!!

    artis sekarang ni sampah dari serpihan artis kafir...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. neolofa dgn shah jazle sepadan..suke~

    BalasPadam
  3. sama-sama lah kita doakan agar suatu hari dia terbuka hati nak pakai tudung dan pakaian yang sopan. kalau bertudung pun tapi pakaian ketat, sendat macam sarung nangka pun sakit gak mata nengoknya. sekarang ni ramai yang begitu. tudung just fesyen je bukan ikut syariat pun

    BalasPadam
  4. Huhhh!!! Umpama petronas yg sedang mencari gali myk. .Mcm tulah blogers mencari gali cerita2 lama neelofa . Bru seminggu neelofa di europ semua citer lma keluar blik. ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping