Ahad, Mei 27, 2012


Hah!!! Korang jangan ingat Himpunan Jutaan Belia ni hanya dilakukan oleh pihak Kerajaan Barisan Nasional je tau. Puak - puak Mahasewel pun buat jugak.

Semut ingat lagi. Sebelum ini Si Mahasewel Reject dari UPSI tu dengan yakin menyatakan bahawa Himpunan Jutaan Belia 2012 tidak akan mendapat sambutan.

Tapi, setakat 25 Mei, seramai lebih daripada 2juta orang Belia dan rakyat Malaysia telah membanjiri Putrajaya bagi menghadiri program tersebut.

Jadi, macam mana dia boleh yakin mengatakan program tersebut tidak mendapat sebarang sambutan? Dia pakai ilmu apa sampai dapat meramal masa depan ni?

Sekarang, meh kita tengok pulak. Berapa ramai yang dapat dihimpunkan dalam program Himpunan & Konvensyen Belia SelangorKu 2012 ni. Dengar kata berjuta jugak yang datang.


Kan berjuta - juta yang datang tu. Tapi bukan orang la. Semuanya yang hadir hanya dari spesis 'Hama'!!! Sebab tu korang tak nampak dalam gambar diatas!!!

Entah berapa puluh ribu la duit Kerajaan Negeri Selangor habis nak buat program yang jelas membuangkan masa macam yang Si Mahasewel ni buat ye.

Duit tu pulak datang dari mana? Siapa yang taja diorang buat program tersebut? Kalau pakai duit Kerajaan Negeri Selangor, dah tentu ianya duit rakyat!!! Jadi, ada baiknya SPRM siasat perkara ni. Dah jelas yang diorang salah gunakan duit untuk buat program tu!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. hahaha...berjuta la sangat yg pi program Himpunan & Konvensyen Belia SelangorKu 2012 tu ye...ada acara apa kat majlis tu ek...mkn eskrim bersama ASSmin dan bang non ke..??

    BalasPadam
  2. lawak giler aku tengok gambar nih huahuahuahuahua

    BalasPadam
  3. orang Pakatan sendiripun tak datang?????

    BalasPadam
  4. pr dah hancur...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping