Ahad, Mei 27, 2012


Eh la!!! Tak sudah - sudah lagi ke Si Budak Nurul Izzah ni nak buat hal yang bukan - bukan? Bila la agaknya dia nak hidup didunia yang nyata?

Asyik berkhayal benda yang bukan - bukan dan tak tentu arah. Macam orang bengong dah nampak gayanya Si Anak Emas Ketua Penipu ni.

Semalam, memang cukup kecoh cerita pasal insiden yang berlaku dalam ceramah yang diadakan dikawasan Lembah Pantai sekitar Kampung Kerinchi.

Hari ni, dia masih jugak cuba untuk menegakkan benang yang basah dengan mengatakan bahawa Papa dia tak buat Provokasi terhadap penyokong UMNO.

Kebetulan pulak, pada waktu yang sama mereka buat ceramah di Lembah Pantai, Ummi Hafilda juga turut buat sesi ceramah dikawasan tersebut. Siap berdepan pulak lagi tu!!!

Seperti mana yang kita tau, berlaku insiden dimana kedua - dua pihak mengatakan bahawa ada orang yang timbulkan kekecohan dengan membaling botol, batu dan telur.

Si Nurul Izzah ni, dalam sidang medianya semalam menjelaskan bahawa Papa dia tetap tidak bersalah. Papa dia tak buat provokasi sehingga menimbulkan kekecohan.

Malah dia turut menegaskan bahawa pihak dia mempunyai bukti kukuh mengenai perkara tersebut yang dirakamkan oleh beberapa wartawan yang hadir.

Eh Nurul!!! Jangan ingat rakyat Malaysia ni bodoh la. Bila masa pulak Papa dia bagi ceramah tak pernah timbulkan Provokasi? Cuba cerita sikit.

Dalam semua ceramah yang disampaikan oleh Papa dia hanya bercerita tentang nak rampas Putrajaya, tuduh pemimpin UMNO itu dan ini. Bukankah itu satu provokasi?

Jika benar dakwaan dia mengatakan bahawa bukan pihak mereka yang memulakan kekecohan tersebut, macam mana dia nak jelaskan pasal budak UMNO yang cedera tu?

Adakah orang UMNO sendiri yang baling botol, batu dan telur ke arah budak yang jelas memakai baju UMNO dan berselempangkan bendera UMNO tu?

Sudah la Nurul!!! Rakyat Malaysia ni tak bodoh sangat la!!! Rakyat Malaysia pun tahu bagaimana sikap ganas puak - puak Pakatan Pembangkang ni.

Jadi, tak payah la dia buang masa buat alasan yang bukan - bukan!!! Sedar la diri tu sikit. Orang Lembah Pantai dah menyampah dengan dia sebab cakap je lebih. Tapi buat kerja Haram Satu Pun Dia tau buat!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. minah ni klu papa dia sondol pompuan dia dpn mata dia pun, dia akan tuduh pompuan tu salah, umno bg duit kat pompuan tu la and mcm2 lg...salah papa dia langsung xde..mcm la papa dia tu nabi...sudahla nurul ko ngan papa ko sama je, BAPA Huru-Hara Negara...

    BalasPadam
  2. nurul ni kalau tak ada umno kemana kah semua kesalahan yg dilakukan serta keluarganya dihalakan.sekali dua mungkin orang percaya kalau terlalu kerap orang pun naik menyampah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping