Sabtu, Julai 28, 2012


Ceit!!! Biar betul beb? Takkan la Minah comel sorang ni boleh berubah arah sampai macam tu sekali? Jauh sangat dah menyimpangnya?

Tapi, inilah hakikat dunia seni sekarang. Mudah sangat berubah - ubah mengikut keadaan. Ada yang dulu 'Meletup', sekarang dah pandai memaki hamun orang.

Jadi, tak heran la kalau minah ni pun sanggup bertukar profession demi mencari rezeki. Dah nama pun pelakon, ye tak. Apa saja la diorang sanggup buat. Nasib baik dalam dunia lakonan je. Jangan dia buat betul - betul, sudah la!!!
Terkedu sekejap bila mendengar berita ni. Biar benar?! Setahu MD gadis kecil molek ni berbakat besar ni mempunyai latar belakang dari keluarga yang baik-baik dan lagipun tidak pernah pula MD mendengar pelakon yang mesra di sapa Nani ni, berperangai liar sebelum ni.
Bagaimanapun menurut kenyataan di portal murai.com, memang benar anak dara guru lakon terkenal Fatimah Abu Bakar ni, yang lebih mesra dengan panggilan Nani ni jadi pelacur tapi... itu hanyalah watak dalam filem tebarunya berjudul A Redemption Night.
Menurut Nani filem tersebut sebenarnya tercetus rentetan daripada projek filem terakhir arwah pengarah Yasmin Ahmad. 



"Arwah mahu bikin filem Jepun yang diberikan nama Wasurenagusa. Untuk Wasurenagusa, saya dan Yasmin telah berkunjung ke Jepun bagi mencari lokasi yang sesuai dan berkenalan dengan rakan produksi di sana. 

"Biarpun tidak dapat merealisasikan Wasuranegusa, namun sebuah pihak produksi di Jepun telah menghubungi saya untuk menjayakan sebuah filem.



"Pengarah bagi filem tersebut juga merupakan rakan kepada Pete Teo dan saya ditawarkan watak sebagai Ryn iaitu seorang pelacur yang mempunyai seorang anak lelaki. Filem ini telah menjalani penggambaran di sekitar Kuala Lumpur.

"Dengan kisah dan jalan cerita yang gelap, saya turut beraksi di samping pelakon daripada Jepun serta teman Bront Palarae yang juga turut terlibat dalam pembikinan filem ini. 

"Tetapi saya tidak tahu samada ada ia akan ditayangkan di Malaysia ataupun tidak kerana ini ada sebuah filem independent daripada Jepun dan di sana juga belum tahu bila tarikh tayangannya.
"Seperti biasa genre filem sebegini dihasilkan kerana karya dan jalan cerita filemnya dan bukannya kerana mahu mencari populariti. Namun begitu, saya mahu ahli keluarga dan rakan berpeluang menonton lakonan saya dalam Redemption Night ini," ulasnya kepada murai.com.my mengenai penglibatannya dalam filem arahan Hasao Takato itu. - seterusnya...
Categories:

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah yasmin dah mati. Berkuburlah lagi seorang agen perosak Islam & perosak Melayu. Alhamdulillah, yasmin dah mati.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping